Tuesday, November 13, 2012

Nõnda oli see vanasti ja nõnda on see praegu: laidetakse vaikselt istujat, laidetakse valjuhäälelist ja laidetakse mõõdukalt rääkijat. Maailmas pole midagi, mida ei saaks laita.

höhö, mul Twitteris juba 99 followeri :D

aga


Edu mõistmisel! ;)


Ja ÜK-st ka uus video valminud meie super Maidu poolt:


Armastan teid kõiki!!!


Midagi minust ka..

*Ma kardan meeletult teravaid asju nagu noad, kanüülid, nõelad.
*Mesikäpa küpsised on üüüberhead! (okei see vist kõigi arvates nii)
*Mu lemmikraamat hetkel on "Mees, kes teadis ussisõnu"
*Ma lõikasin kunagi oma tukka sik-sak kääridega ja sain juuksurilt sõimata.
*Kõik loomad on ilusad, nunnud ja head ja keegi neist ei vääri halba kohtlemist. Isegi kui nad su vaiba täis lasevad, ei tasu looma oimetuks peksta. See on ju nende loomuses. Lihtsalt suur loomaarmastaja olen :)
*Minu arust on Eesti(ja ka Norra, Rootsi, Soome, heaolumaade) kohtusüsteem suht pekkis. Mitte, et ma nüüd meeletult palju teaksin selle kohta. Aga... minu jaoks tundub niiiiiiivõrd ebaõiglane see, et meie vangid elavad paremat elu kui näiteks pooled Eesti inimesed - saavad 3 korda päevas süüa, jõusaalis käia, teha käsitööd, telekat vaadata mõnel pool (Breivik vist) jne. Ja seda kõike MEIE raha eest. Meie, kes me elame halvemini kui nemad. Neid peaks keti otsas hoidma ja kord päevas viilu leiba viskama. (okei võib-olla läheb liiga karmis). aga eii.. inimõigused. Fuck off oma inimõigustega. Mis õigusega võetakse kelleltki elu??? Mis kuradi õigusega tehakse aus inimene paljaks ja siis veel elatakse tema kulul? Või siis see teine variant, et inimese tapmise eest või siiis vägistamise või muu jubedusega saadakse tingimisi ja mingi faking netipiraatluse eest eluaegne? Kus on siin õiglus? Saan aru, et paljud tõesti kahetsevad kõike, mis tehtud, aga seda tagasi ei saa võtta. You stilll pulled a trigger. Ja nagu mu sõbranna ema ütles: "Ära kunagi tunne vangile kaasa".
Okei. Ilmselgelt ma liialdasin päris palju, võib-olla ka mitte, kuid point jääb ikka ju samaks...
Uhh.. sain nüüd ennast natuke välja elada :))
* Ma käisin kunagi mõned kuud karate trennis.
*Tantsimine on laheeeee!
*Ma ei oska laulda ja ma ei pea viisi, aga mulle meeldib nii väga laulda. Kadrian ja Birgith käsivad mul koguaeg vait jääda, kui ma lõõritan :(
*Ma olen täna liiga palju kofeiinitablette söönud.
*Mu ema on kõige lahedam!
*Ma ei kannata näppude, kaela ja kõige muu kraksutamist.
*Veevalaja olen ja ma nutan tihti.
*Pildistada meeldib mulle ka.
*Lasteaias olin ma kindel, et minust saab printsess ja, et mu lasteaiakaaslane ehitab mulle lossi ja saab minu printsiks.
*Mu enesehinnang ei ole just kõige kõrgem.
*Ma ei solvu peaaegu kunagi, aga kui solvun, siis ikka põhjusega.
*Ma olen üsna kergeusklik ja naiivne.
*Ma ei oska oma raha hoida.
*Ahjaa, pärast printsessi unistuse purunemist olin kindel, et minust saab laulja.
*Mul olid kunagi hästi pikad, ilusad ja SIRGED juuksed.. ooh I miss those days.
*Mundris mehed on hotid!
*Tomatimahl on eluhää.
*Ma olen ise luuletusi kirjutanud :3
*Minus on venelase verd. Mu emapoolsed vanavanemad olid mõlemad venelased.. Külge küll midagi pole jäänud :D võib-olla natukene..
*Kui ma kokkan, siis ma tavaliselt improviseerin... Alati see hästi ei lõppe.
*Mulle ei meeldi ühikas elada... Ma ei suuda taluda seda, et kui pärast kümmet kuskil vales kohas viibin, siis kohe saab õiendada ja vahest ka märkuse ja kõik jutud. Pluss toa jagamine... Mitte, et mu toakaaslastel midagi viga oleks, aga lihtsalt ei istu mulle see süsteem.
*Ma olen tegelikult päris palju elu näinud... vähemalt ma arvan nii :D
*Ma hääletan päris tihti. Hääletajakarjäär sai alguse, kui Kadriga kunagi otsustasime Võrru ratastega sõita ja poole tee peal sai viitsimus otsa, kuid Võrru oli siiski vaja minna. Seega viskasime rattad võssa ja läksime häälega edasi. Tagasi tulime häälega sinnamaani, kus meie rattad olid ja väntasime siis ilusti koju. Sealt tripist on meeles üks tsitaat: "Ooh, Võhandu jõgi... Eesti pikim jõgi." Kadri vist ainult mõistab seda :D
*Ma unistan ropult palju.. liiga palju vist isegi.
*Ropendan ka neiu kohta vahepeal tsut tsut too much.


Aaahh. Aitab kahh !




Ma lihtsalt pidin...



So, so what,
I'm still a rockstar.
I got my rock moves
and I don't need you tonight!



Uuh, jep those hair.




Tegelikult olen edev kaa.


Stay tuned!




No comments:

Post a Comment

Followers