Saturday, September 29, 2012

Kuidas hästi läheb siis ka?

Lugedes täna oma armaste sõprade blogisid, meenus mulle oma blogi, mille täiesti unarusse olen jätnud. Veetsin taaskord päris pika aja kõiki vanu postitusi uurides. Et ma olen üksi kodus praegu ja midagi tarka teha ka ei ole, otsustasin et võiks siia midagi kirjutada.

Kodus on hea olla. Kui muidu magan nädala sees reformvoodis ja jagan veel 2 neiuga tuba (mis on täiesti alla arvestuse), siis kodus saan laiutada kõigeparemas omavoodis ja teha, mida tahan. Köök on ka norm ühikas, mingi kivid ja ehitusjäätmed laiali ja keset kogu seda sodi on pliit. Mingi kraanikauss ka, mis roostetab varsti seina küljest ära. Jepjep, elan Nooruse ühikas, also known as "tuhande v*tu villa".

Kooliaasta Nõo Reaalgümnaasiumis on minu jaoks alanud väga positiivselt. Algul ehmatasin ära, et kõik õpetajad on nii vanad, kuid ontheotherhand, siis ongi parem - on elutargad ja kogenud. Aga muidu pole häda midagi, ühegi õpetaja vastu midagi hullult küll ei ole. Hindeid olen ka juba päris palju saanud, peamiselt viisi :)
Klass on mul väga vinge, igasuguseid karvaseid ja sulelisi leidub. Enamik teisi NRG õpilasi ja ühikarahvast on  ikka sõbralikud, mõistlikud ja vastutulelikud, kuid on ka erandeid.
Kurb on see, et vähese ajaga jõudsin juba mõnes inimeses valusalt pettuda.
Aga see selleks.

Meil olid retsid ka ju. Esimene toimub 4. septembril pärast aktust. Nagu ikka soditi meil näod täis. Igast tantsu ja tralli tehti meile. Teibiti üksteise külge kinni; pidime laulma, lolli mängima;päris tükk aega sai kükkiskõndi; Raekoja platsil Jenkat jpm. Huvitav oli, aga jalad olid päris pikalt veel valusad pärast seda.







Teine rets oli Rebaste Spordipäev, kus saime roomata, tantsita, jõudu proovida, pimesi jalgpalli libedal mängida, kala koos vahukoorega süüa jpm. Neil, kellel halvemini läks, said kalaga mängida, mingi kalasoolikanuudlirõvedusega kaela ja veel super meigi ka. Mina sain seda kõike. Neil, kellel veel halvemini läks, said liiva peal üksteist tirida ja käru mängida.



Rebin selle meigiga rämedalt mehi

Nalja sai igaljuhul. Ehk saab millalgi veel pilte.


Et mitte kõik ühe postitusega ära kirjutada, siis lõpetan praegu. Mitte, et ma luban nüüd tihti kirjutama hakata :D 
But, I'll try.



Nautige, inimesed!


No comments:

Post a Comment

Followers