Friday, February 11, 2011

Surprise:)

Praegu emotsioonid nii laes, peab kirjutama;) Nimelt sain just kõne Hellult, kes küsis, kas ma magan ja kui ma vastasin et ei, siis ta ütles, okei ma tulen siis alla ja siis ma jäin pikalt ütlema "öööööööööööö" ja seejärel katkes kõne ja Hellu oli minu juures. See oli nagu superüllatus:) Ta just oli plaaninud, et ta veel ei tule Eesti, aga nüüd ikkagi tuli ja see oli kõigile üllatuseks:) aga jah, tegime kalli-kalli ja ma sain soksi ja siis me rääkisime natukene aega ja nüüd ma siis kirjutan siia. Juba tahaks homset, et midagi koos teha.
aga muidu on mul läinud täitsa hästi. Bioloogia olümpiaadil sain 10. koha, suht mage, aga mis seal ikka. Pärast bio olümüiaadi kohtusin Diana ja Kerliga ning jäin ka nendega ja hiljem suundusime Kerli emaga tema juurde. Seal oli niisama chill ja vaatasime ka fotoalbumeid. Mis siis , et ma enamusi sealt ei tundunud, kuid vaadata oli siiski vinge. Hiljem suundusime Tännu juurde, kus pidi olema väike praaazniki, mis muutus aga suht suureks.. Enivei sain ka oma sünnipäevakingi neilt, milleks olid RASEDUSTEST khmm.. , mingi kummijunn, siis kummist sõrmus, viirukeid, ehteid jne. MULLE MEELDIS :D .
Hiljuti avastasin enda jaoks uue hobi - karate. Olen kahes trennis käinud ja siiamaani on megalike no. Väga vinge on seal. Mis siis veel.. Õhtused jalutuskäigud Kelluga on toredad jaa eilne Tartuskäik oli ka päris hääkas, kui me poleks näinud midagi, mis tegi meie mõlema olemise väga halvaks ja traumeeris meid otseses mõttes.. Positiivne oli see, et nägin palju tuttavaid ja nende hulgas ka Marilit:)
aaga kolmapäev olid ka filmitalgud OG-s. Algus oli suhteliselt huvitav, aga lõpp vajus minumeelest ära. Onuke, kes rääkis, oli väga muhe ja naljakas. hea oli ka see, et nägin jälle palju sõpse :)
Homme ka Tartu või tegelt, nüüd juba täna ja ma lähen nüüd unne ära. Tsaukitsauki!

No comments:

Post a Comment

Followers