Wednesday, February 2, 2011

shahahalala

No privett taas. Sünnipäev on läbi ja no MA OLEN 15 JU! Nii lisasin nüüd küsitluse ka äärde. Pikemat aega juba olen tahtnud lisada, aga ei osanud ja nüüd Ellu aitas mind, tänud:D aga igaljuhul megachill tuju on praegu. aga mu megachilli tujuga ei lähe see laul küll kokku, aga Pink- Fucking perfect, super lugu. See vist paljudele korda läinud vms, sest inimesed muudkui lisavad seda igale poole, ma ka siis:)

krt see laadis nii kaua, et ma ei jõua oodata.
Kuulake youtubest: http://www.youtube.com/watch?v=Umag84Fqk4I&feature=BF&list=FLvKIPakr5Lgg&index=4

Pink on üldse äärmiselt hea artist minumeelest.

Muidu nägin täna öösel unes, et käisin puhkamas Argentiinas, soe, pehme liiv mmmmmm. Kohe tekkis igatsus vaheldusest sellest elust, mis siin on, aga mis siin ikka, tuleb suvi ära oodata. Siis ei pea millegi pärast muretsema:) Praegu on küll nagu südamel must ja raske murekoorem...
Aga, olge ikka chillid ja ma lõpetan praegu:)
aaa Jakss, palju õnne ka!:) eile soovisin, aga no.y

No comments:

Post a Comment

Followers