Friday, February 4, 2011

mmmmmhea:)

Tere taas kallid blogilugejad, leidsin jälle aja ja viitsimuse kirjutada. Minu kuueteistkümnes eluaasta on alanud täitsa hästi, väljaarvatud mõned kõrvalepõiked. Aga mis seal ikka. Eile oli super päev. Hommikul oli kool, koorist põgenesin koju ja poistega läksin Sihvale. Neil oli korvpallimäng ja siis ma lubasin neile kooki teha ja et ma lubasin siis ostsin asjad ja läksin koju. Hendrik tuli ka mulle külla. Kell oli juba päris palju seega pidin asjad ruttu kokku viskama ja kähku tegema. Mängule jäin hiljaks natuke, aga ei ole hullu. Vastasteks oli Otepää meeskond. Päris hea meelelahutus oli. Peab ütlema, et mõlemad meeskonnad olid megatublid ja selle tulemusel jäid nad ka viiiki. 54:54 oli vist seis... Igaljuhul peale seda jagasin kooki ja tegin minekut, mäele Kelluga :) . Seal olid Janno ja Tanel ka Jann&Tann, nemad ja Kellu olid mul toredad õpetajad ja ei tegelt funi sai. Tänksjuu Jann&Tann&Kellu. :D MIngi enne 9t jõudsin koju. Peab tänama ka Koogat, kes meid sõidutas.
Mingi kell 10 tuli Marko ka Sihvale, mingi tund aega rääkisime ja siis ma tulin tuppa õppima ära:D
Aga praegu tuli Kellu siia, kohe lähen välja ja siis pärast seda Katriini sünnale, enne juba käisin, aga varsti tagasi:)
davajj olge tublid tsaukii!

3 comments:

  1. sa ei saanud ju kuueteist aastaseks?!

    Minu kuueteistkümnes eluaasta on alanud täitsa hästi, väljaarvatud mõned kõrvalepõiked.

    ReplyDelete
  2. mh:D ei saanudki, aga mul jookseb ju praegu kuueteistkümnes eluaasta;)

    ReplyDelete

Followers