Monday, November 1, 2010

heyy

Ma otsustasin ka siis lõpuks kirjutada. Kõigepealt sooviksin Maikenile PALJU PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS! :) Sweet 16 ju :)
Muidu on minul hästi läinud, nagu ikka. Hinded olid kõik viied - jeje . Veerandi lõpp läks lebolt v.a. mata tunnid, seal ikka õppisime jne, viimasel päeval sain täiega soksi:) Lasin üksi kõik ära, a tegelt mitte:D. Igaljuhul mis ma siis vaheajal tegin? Ei midagi erilist, puhkasin ja lebotasin niisama. Esmaspäeval käisin noortekas, hea rahvas nagu ikka seal oli, Kadri oli meile viktoriini teinud. Ma sain kolmanda koha :)) Andres sai essa, a teist ma ei mäleta, getu äkki. Teisipäeval oli Gerle Sihvast, siis lambist tuli mõte et läheks taga Tallinnasse kaasa ja seda ma ka tegin. Tee peal naersime oma jaanipäeva ja muid tegevusi ja rääkisime üldse, megamega tore oli:) Tallinnasse jõudsime mingi 5 ajal vist, viskasime kotid tuppa ja läksime mingeid asju ajama:D Päeva lõpus, mingi enne kümmet käisime mäkiringil, BicMac eine nagu ikka, nojasiis lõpuks jõudsime Gerle ja Allani(G mees) juurde. Süüa ei viitsinud teha, istusime niisama diivanile, sõime jätsi, tegime huumorti ja vaatasime filmi. Teisel päeval sai Haapsalus käidud ja kolmandal sain Bicuga kokku. Noh, meie peatuspaik oli lemmiplace - raamatupood. Üritasime raamatut lgeda, aga no, see ei õnnestunud, seega läksime Lidosse sööma ja pärast tagasi raamatupoodi. Suht varsti pidin juba ära minema. Nii kahju, et nii vähe nägime, a järka kord näeb rohkem:) Neljapäeva õhtuks olin ma juba oma kodus.






Reede õhtul sain Mannuga kokku, kõigepealt jäin bussist maha:S siis hakkasin kõndima ja jooksma ja hääletama, mingi 4 km olin ära kõndinud ja mingi 11. auto alles võttis peale. Mannu oleks peaaegu juba ära läinud, õnneks sain ta kätte:) Me siis rääkisime ja sõime ja olime niisama toredad. ja siis tulid mingid tüübid ja rikkusid meie õndsa meeleolu ära:D pärast tsillisime mingi hull kambaga. Kellegi vanaemal varastati rahakott ära ja siis mingeid venkusid otsiti taga , igaljuhul pidin varsti bussile miinema :((( aga millalgi jälle näeb



ääää siis, mingidpäevad olid Carl siin ja Liisuga tegime siis laupäeva õhtul ise kodukooki, megahäääkas tuli, Lemps ütles küll, et vajab harjutamist ja harjutamine teeb meistriks aga noo:D meile meeldis. Pühapäeval sulksitrennis Liisuga panime terve tund kelbast, ainult naersime, nollirongi saad rsk. Igaljuhul see treener on best kisskissno :D .
Homme on hingedepäev, põletage siis ikka küünlaid:) tänane "esimene koolipäev läks masendavalt. Sulksi trenni jälle ei jõudnud, pidin teaduskooli tegema, ano elame üle. Kolmapäev Tallinnasse, ma ei tea, mida tegema, igaljuhul pean minega nagu "ärinaine" ... a eile õhtul käisin korra Marko ja Rasiga väljas, päris tore oli:D / aja tänase kohta palderjan on da bestt
ppolegi vist praegu enam midagi rääkida. juhe nii koos hetkel, et siis olge ikka musid ja tublid . tsauki tsau :)

No comments:

Post a Comment

Followers