Saturday, November 27, 2010

Hei

Taaskord pole kaua aega kirjutanud. Nüüd siis leidsin aja ja viitsimuse kirjutada... Nagu ikka on mul läinud suurepäraselt, kuid kui mõelda aga kas ikka on? Vahest ju tekivad sellised hetkel, mil mõtled, et no mida ma nüüd tegema pean ja igasugune ensehaletsus tuleb peale. Mul juhtub seda viimasel ajal päris tihti... Aga see selleks.

Millega ma siis tegelenud olen? Noo, mille muuga, kui kodus passimisega, aga noo seejuures tegelenud teaduskooliga ja muu kasulikuga, Samas ka päris tihti laiselnud. Koolis olen Hendriku ja Helfartiga kakelnud jaaa Liisuga ringi tõmmanud ja niisama lahe olnud:D . Millalgi käisime ka Koolimoel Valgas. Vägaväga vinge oli seal. Kõik esinejad olid tegelikult väga head ja tublisti ettevalmistanud. Vägaväga viis üritus oli. Laval oli megatunne, närvis veits, aga hea siiski. Mingit kohta me ei saavutanud, kuid saime eriauhinna liikumise eest, mis tähendas, et jäime meelde. Kätlinit ja Jana nägime kaa :). aga igaljuhul oli vägaväga vingee!.






Hmmm.. Isadepäev oli, tol päeval olid mu mõtted eemal. Mulle tuli meelde mu ainuke isa, kes mul kunagi oli olnud ja minu ainuke vanaisa, kes mul kunagi oli olnud. See minu ainuke isa ei olnudki mu päris isa, kuid ta oli võrratu inimene. Ta oli lihtsalt parim, aga teda enam kahjuks ei ole. Ja sama asi on ka mu vanaisaga. Ta oli ju super, aga.. oh jahh.. Ilmselgelt lasin suurel hulgal pisaraid ja mõtted olid sünged. Üha enam tuli meelde, mis oli juhtunud jne.. Aga tuleb siiski üle olla..

No koolis toimus ka isadepäev, mida ÕE korraldas. Minu meelest oli see totaalne katastroof. Okei, nii hull ka ei olnud. Tegelikult läks päris hästi, v.a. mõni asi, aga alati saab paremini. Ma tõmblesin seal ees nagu segane koguaeg:D. Ma loodan, et isadele ja teistele meeldis.

Too sama nädal oli marukiire. Teisipäeval käisime Tsirguliinas Valgamaa TOREkate kokkusaamisel. Liisu ja Anu olid ka. Kohtusime väga lahedate inimestega seal. Meie töögrupi teemaks oli: "Kuidas märgata ja aidata probleemset noort?". Toimus ajurünnak ja leidsime üheskoos asjad, mida teha. Tegime ka näidendi selle teema põhjal ning hiljem esitasime selle ka teistele. Ja ikka võiks veel öelda, kui väga meeldis. Liisu oli ka vaimustuses sellest üritusest ja nendest inimestest:)



Teisipäeval pärast

Niii. Eelmisel nädalal käisin ka Soomes, tädi pulmas. Neljapäev oli minek, kolmapäeval siis tegin koolis mingi 5 kontrolltööd, peale kooli värvisin juukseid, mis oli mu elus suuuuurim viga! Pidi jääme tumepruun, aga jäi mingi punane:'( Vähe närvi ajas noo. Õhtul käisin trennis ja peale trenni hakkasin pakkima. Magama sain väga hilja ja neljapäeval oli kohutav ärgata. Kõigepealt sõitsime siis bussiga Tartu. Seal ootasime mingi pool tundi ja ofc oli ka mäkilaks:D Edasi bussiga Tallinnasse. Lennujaamas läksime maha ja sealt taksoga Ülemistesse ( kõva maa kah:D). Seal hakkasime siis pulmakinki otsima. Mõte oli osta mingid megapehmed ja soojad hommikumantlid, aga neid kahjuks ei leidnud:(. Seega ostsime ülisuuure soolalambi. Ülemistes veetsime päris kaua aega ja varsti läksime oma hullude kompsudega taksoga sadamasse. Vennaga käisime Sadamaturul kah. Birksikest nägin kaa juu :) Rääkimist ja juttu meil oli, käisime sadamaturul ringi ja imestasime, miks igalpool samad asjad on ja kuidas nad teevad niimoodi mingit DC-d ja muud järgi. Varsti jõudsid sadamasse mu tädi ja sugulased kaa. Nii hea oli neid näha :) Mingi tund aega enne laeva väljumist läksime juba laevale.Birksiga bye-bye ja laeva uurima. Ega seal midagi erilist ei olnud:D Ekerö ju siiski:D. Laevasõit kestis mingi 3 tundi või rohkemgi. Loomulikult käisime lõhnapoes ja lasime ennast lõhnu täis ja põhitegevus toimus siiski mänguautomaatide juures. Raha mängisime ikka tohutul hulgal maha. Kui kogu raha oli maha mängitud, siis läks kõht tühjaks. Väike šhoping Mareciga ja sõime kuskil baaris komme. Mingi bänd mängis seal kaa. Laeval ei kuulnud ma ühtegi eestlast peale oma perekonna:d. Millalgi hakkas mu pea valutama ja istusin baarileti juurde. And there he was. Looked at me and I looked at him. He smiled me and I smiled back.I went away he fluttered me and I fluttered back. We didn't even talk, but I knew we were already friends;)
Well, varsti me maabusime ja sadamas ootasid meid mu tädi ja tema kihlatu ning Leksa - pisike chiaua. Superhea oli näha oma tädi. Ja see koer, ma armastasin teda esimesest silmapilgust:D. Peagi asusime teele Kouvolasse mingi mikrobussiga. Tuli välja, et seal oli 1 koht vähem, kui vaja oli, Seega oli päris kitsas. Kohale jõudes nägin kohe Markot ja Marjet, keda oli samuti imetore näha:) Kohtasime kohe ka Ellat ja tema peikat Pekkot [ Ella on Vili (mu tädi Silja nüüdne abikaasa) tütar] . Ei osanudki kohe midagi öelda. Kuidagimoodi me aga tutvusime ära. Kohe algul oli selline särav ja rõõmus :). Meie külaskäigu pärast oli ekstra ära remonditud alakorrus. Peagi kobisime magama ja hommikul nägin Fredi ja Kevinit (Silja pojad) kaa :) Kui ma ärkasin, siis kõik juba askeldasid. vaatasid, mida selga panna. Pruudile tegi Ella soengu. Ella õpib juuksuriks. Ema ja Silvi tegid endale lokke. Poisid töllasid niisama garaažis Viliga ja rookisid lund ja mina vaatasin kõike pealt. Mingiaeg mõtlesin, et peaks ka midagi tegema hakkama. Hakkasin siis kleite proovima ja Ellaga valisime, milline kleit sobib kõige rohkem ja saime ka otsusele:D Pärast seda hakkasin oma punaseid (:S) juukseid sirgendama, make-up näkku jaa siis viimane viimistlus ja kõik oli timm. Niisiis riided selga ja siis abielluma minek:D Kõik ei saanud kaasa, aga mina sain:) Koha peal oli juba fotograaf. Pandi allkirjad ja läksime kuskile ruumi, kus mingi mees pläras midagi soome keeles ja mu tädi samal ajal hoidis täiega naeru kinni. Kui nad olid oma jaa sõna ära öelnud, siis panid sõrmused sõrme, aga need jäid kinni ja pidi punnitama, mis oli väga naljakas:D Fotograaf fotografeeris ja abielupaar suudles ja naeris ja kõik oli väga timm. Peigmees oli aga sõrmuse mu tädile valesse sõrme pannud (hahaa:d) ja pärast fuajees panid õigesse sõrme. Igaljuhul väga fun oli. Koju jõudes panime kõik asjad ilusti ära ja kell 5 pidi pidu hakkama, aga inimeste hilinemiste pärast hakkas kell 6. Kõigepealt siis sooviti õnne ja värksi ning tõsteti klaas abielupaari auks. Peale seda sai süüa (lõpukss:D Terve päev olin nälginud). Söögid olid ulme delikatessid, aga päris head ikka. Külalised kõik olid soomlased, ainukesed eestlased oli meie perekond, niiet aru ei saanud midagi. Mängud olid väga vinged. Kõigepealt pidi pruutpaar üksteise kohta küsimusi ära vastama ja nii mõnigi läks pihta. Siis oli lusikamäng - nii et lusikas oli nööri otsas ja mehed pidid selle ülevalt alla enda riietest läbi panema ja naised alt ülesse. Ülifun oli see:D. Mänge oli veelgi ning üheks oli pruudirööv. Marko varastas Silja ära ning helistas Pekkole ja Vili pidi Siljale laulma ja lubadusi andma jpm. Lõpuks tuli tal Silja üles otsida. ta ütles : " Ma tean küll, ta on garaažis. Küll ta seal tund aega istub, siis hakkab külm" :D Tegelikult oli ta aga saunas ja tuli ise sealt välja. Vahepeal mängiti ka Śaaremaa valssi, mida me laulma pidime, aga oskasime ainult refrääni. " Ei sellist küll maailmas kusagil leidu..." Ellaga rääkisime mingi soome-inglise-eesti keele segus ja kõik lõid mõnusalt tantsu. Tegime veel igast asju , aga ei tulegi meelde. Mulle pakuti koguaeg sampust, aga kui nad mu vanuse teada said, jäi suu lahti:D Vahepeal tegime Kevini toas oma pidu. Poisid tegid oma tantsuvõistlust, shufflet ja midaiganes, aga päris hea oli. Millalgi päris öösel jõudsime saunaski veel käia - segasaunas siis :D. Loomulikult hüppasime vahepeal ka lumme ja seda mingi 5 korda. Loomulikult ma libastusin mitu korda dusiruumis ja väljas joostes, aga noo, megamõnus oli. Mõni meist oli ikka väga purjus ja oli ikka päris naljakas vaadata. Lõime veel tantsu ja kobisime oma tuppa. kell oli ma ei tea, mega palju aga mul ei olnud und ja peagi kuulsin mingit kolistamist. Ella ja Kevin koristasin köögis. Niisiis ma läksin neile appi ja lõpptulemusena oli asi palju parem kui enne. Millalgi sain ka magama. Hommikul äratati mingiaeg üles, Davaidavai üles, kohe lähme poodidesse, mul oli ni, et wtf, varem ei võinud äratada v?. Mulle anti mingi 5 minutit enda valmis tegemiseks. Loomulikult läks mul kauem, aga millalgi jõudsime ka linna ja poodidesse. Paar asja sain ka endale ostetud, aga muidu oli suhteliselt igav. Kodus oli mehed endale pitsat tellinud ja pelasid piljardid ja ma olin jälle näljane. Varsti läksime ujulasse aja enne seda poodi. Süüa seal midagi head ei olnud, seega otsustasime minna pizzabaari. Normally suuruses pizza maksis mingi 6 euri ja ma mõtlesin, et see on mingi megaväike ja võtsin 4 eurose burksi. Kui aga kätte saime tuli välja, et see normally suurus pizza ei olnudki nii väike ,aga burks oli küll nagu ma ei tea mis asi:D . Igaljuhul nurusin poistelt pizzat ja nii ma kõhu täis saingi. Ujulas oli mõnus. Polnud nii ammu ujumas käinud. Hüppelaud oli ka kõvv. Tanel tuli ka meiega ja nägin tema kaa ära:) Tanel oli rattaga, seega sõitsin tema rattaga ka natuke. Teed olid libedad ja nagu ikka sai müned känad maha pandud, aga see käibki asja juurde :)
Kui koju jõudsime, pandi teist, suuremat ja paremat piljardilauda kokku ning hea et kaklema ei mändud mängimisjärjekorra pärast. Millalgi käisime ka poes, mingi hunnik pizzasid sai jälle ostetud ja soksi kaa ju ;) Tollel õhtul läks Ella ära ja tegin taga moimoi ja kalli:D Edasi passisin netis ja niisma rääkisin teistega juttu jaa pelasin piljardit. NoMareciga viskasime natuke nalja ja mingiaeg kobisime magama. Hommikul ärkamine oli lihtsalt õudne. Lihtsalt ei suutnudki üles tõusta, aga lõpuks ikka pidi. Teel Helsinkisse ma enamus ajast magasin. Laeval sattusime taaskord mängusõltuvusse ja rahad otsas läksime emadelt söögiraha nuruma,. Midagi tarka me ei ostnud. Fazeri soksi ja lagritsat. Vahepeal oli megarõve olla - väsinud ja peavalu ja iiveldus, aga noo, elasin üle:D . Tallinnas sadamas läksime kohe taksole. Ja no, Soomes oli inimestel põhisõna Mitä V*ttu, no loomulikult jäi see mulle külge ja keegi ütles, et sisseastumistasu on 90.- siis ma täiega kõvasti ütlesin Mida v*ttuu? ja taksojuht vaatas mingi täiega imelikult ja ema ja teised kaa ja ütlesid: "Merka ega sa enam Soomes ei ole!" :D Nojah, sõitsime siis Balti jaama ja seal kuskil toodi burksiputkast burksi ja mängisime selle mänguasjapüüdmis automaadiga ja 2 tükki saime kätte kaa :) Tallinnast siis Rongiga Tartu, tädi ja sugulased läksid kuskil Rakkes maha vist. Rongisõit oli megapikkk, aga õnneks sai mingi aja magada. Tartus läksime liinikaga Lõunakasse, kus Kerli meid peale võttis ja koju tõi. Suht hilja jõudsime ja õppida ma ei viitsinud.Kodus oli hea olla, aga samas ka kurb, Soomes oli vägaväga vinge! (Y) Just inimeste pärast. Ja just tund aega tagasi tuli välja, et kõik need toredad inimesed tulevad vist jõulude ajal siia :)! Ülikaaas!!





















See nädal on suht tavakas olnud. Agaa eile siis Tännuga korraldasime ühe pliksi Sandra-Liisi sünnipäeva. Kõigepealt oli vaja üles otsida, kus ta elab, aga Diana ju ei mäletanud täpselt. Seega seiklesime seal Vahe ja Jakob Hurda tänaval. Kummalgi kõnekat ka ei olnud ja asi tundus lootusetu.Seega ainuke võimalus oli, et äkki on Tännu ema msnis ja võtsime mingi bussikas läpaka välja otsisime netti, mida me kahjuks ei leidnud. Siis küsisime mingilt tädilt abi ja ta andis ka telefoni, Tännu hellas emale, aga asi meile selgemaks ei saanud, Kõndisime siis edasi ja auto jäi seisma ning meie õnneks olid need samad, kelle juurde läksime. Vahepeal jõudsime imetleda ühtesid imelisi väravaid ja imelist maja kaa:D. Sünnipäevalapse kodus valisime muuskat ja vaatasim asjad üle ning varsti läksime Karupessa, kuhu tuli terve hunnik lapsi. Tännuga imetlesime Jakob Pohlat tema nunnuduse pärat. tõesti, megannumpss. Igaljuhul need lapsed olid hullud. :D paar mängu sai mängitud ja kõik panid maja peale laiali. Vahepeal saime jälle kõik kokku ja mänge mängitud. Üldiselt läks tegelikult päris hästi ja nalja sai kaa ju. Pärast pidu läksime sünnipäevalapse juurde, kus pidu jätkus. Sandra-Liis jäi magama ja me tsillisime netis. Mingiaeg käisime linnas, tagasi saime autoga ( kõva maa kh , aga noo), sõime endal kõhud täis ja siis kutsu Tännu ema auto järgi. Millalgi öösel jõudsin koju. Ema ja vend juba magasid, kuid minu peale ärkasid üles, aga ma langesin nagu surnu voodisse ja jäin vist sekundi pealt magama. Loomulikult selle tulenuseks ol isee, et ma pea 4ni magasin.









Igaljuhul, praegu on kell 03:02 ja ma siin nüüd lõpetan:D Tsaukitsauki ja olge tublid:P

No comments:

Post a Comment

Followers