Sunday, September 5, 2010

heihoo

heihei:D Otsustasin ka nüüd lõpuks kirjutada jälle siia. Terve suvi ei ole ju kirjutanud, lihtsalt ei olnud aega. Kõik oli nii tore ja lõbus jnejne:D Igaljuhul mul läheb väga hästi, kool on alanud ka üsna hästi juba, kuid jah, meie kool on väljasurnud ja masendavalt igav. Petsiga on ka 10 tundi nädalas, niiiiiiii tore:D Tegelikult siiamaani on päris normaalsed tunnid olnud:D. Hmmm, suvest ma kirjutan natuke mingis teised postituses, aga põhimõtteliselt ei ole mul vist väga aega ja viitsimist siia tihti kirjutada, sest olen ju siiski ÕOV president ja kooliajalehe peatoimetaja, tegelen Tartu Ülikooli Teaduskooliga + veel niisama kool ja muud kohustused, aga eks ma üritan hakkama saada :P Klass on mul endiselt samasugune, lootsin küll, et keegi võiks juurde tulla õi osad poisid vüiksid oma käitumist muuta, aga no, lootus on ju lollide lohutus... Mis siis veel... aa, vahepal vahetasin oma numbrit, aga nüüd on nii vana kui ka uus number kasutusel.
Ma ei suuda kirjeldada, kui paganama kahju mul on, et meie endine 9. ära läks. Nad kõik olid kõike noo:D Ja pealegi, enam ei olegi võrkpallitrenni meie koolis:( Otepääl küll oleks ka võimalik käia, aga ma ei tea, kas see tasuka ära. Muidu on juba tõsine plaan minna jalgapallitrenni, suhteliselt geniaalne, või mis:D?


Andu on nunnu :) :)



Meenutus Võimlemispeost, kas pole mitte lahe?:D

aa ja veel
The s*hit you hear about me might be true...Then again, it could be as fake as the bitch who told you ;)

aaga hetkel on kõik, kui viitsite kirjutage ikka siia
http://sayat.me/justmemerkss ja siia:
http://www.formspring.me/justmemerkss
Olge siis ikka tublid ja kallid!:)

ahjaa, head sõnad, isegi ütleks neid kellelegi...

And know when all is gone
There is nothing to say
And if you're done with embarrassing me
On your own you can go ahead tell them
Tell them all I know now
Shout it from the roof top
Write it on the sky love
All we had is gone now
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open
Tell them what I hoped would be
Impossible

U can do it ;)

No comments:

Post a Comment

Followers