Thursday, September 16, 2010

heihei

Alustuseks ütlen ma, et:

Kallis Kadri, PALJU PALJU ÕNNE JA PARIMAT SÜNNIPÄEVA SULLE ! :)




Aga muidu olen ikka koolis käinud ja kodus niisama passinud. Ei midagi erilist, väga igav elu. Reedel oli Tere kool matk, käisime Elvas ja Vitipalus. Nalja sai päris palju ja nali sai ka filmile :)) aga täpsemalt pole midagi huvitavat rääkida.
Eile käisime Liisu ja Anuga Valgas ÕE ümarlauas. Maruvinge oli seal. Inimesed olid toredad jne.
Aga, praegu on meie kooli kohal üks suuuuur must pilv. Nimelt meie kooli direktor Miia Pallase vallandati ja see on väga väga väga nõme tegu. Need Otepää valla tegelased on ikka ainult raha peal väljas :( kurb.. Miia vallandati mingi 2001. aastal tehtud vea pärast. no cmon' . kõik eksivad. Nad tahavad lihtsalt meie kooli kinni panna, pole muud öelda kui on tõprad. Miia Pallase on ja oli igati hea direktor, parim, keda meie kool tahta võib. Seda võivad kinnitada õpilased, vilistlased, lapsevanemad, õpetajad ja paljud muud tegelased, peale valla. See on ikka tõesti seategu kui aus olla. kahju. Igaljuhul me seda asja nii ei jäta. Eile juba promosime seda, et kirjutataks kommentaare, kui nõme see on. ja täna tuli Valgamaalases uus artikkel: http://www.valgamaalane.ee/?id=313676 ootaks siia ka Miiat pooldavaid kommentaare. Veel kirjutasime me abi paluva kirja ma ei tea kellele, igaljuhul see saadetakse ära ja varsti tuleb vist selline lehekülg, kus on küsitlus, et kas pooldad Miia jätkamist direktorina. Eks ma annan sellest teada. Peale selle tegime ka video, kus mina karjusin enamuse kooli ees, Kas miia on hea õpetaja, Kas ta väärib oma kohta, Kas on ebaõiglane jnejne , aga kahjuks see ebaõnnestus, kuulda oli vaid kisa ja kära. Mõte oli ju hea, aga otsustasime siis homme mõnda inimest eraldi filmida, kes kommenteerivad kogu seda asja. Votja. Kui hoolite meie koolist võiksite ka liituda sellega: http://www.orkut.com/Main#Community?cmm=106371773 . Igaljuhul ei suuda ma sõnadesse panna, millist põlastust ma tunnen nende ihnuskoide vastu tunnen. Ma varuks nende asemel endale juba suusamütsid, sest mina ei julgeks küll Otepääl käia, kui mu peal selline sigadus oleks. Miia on ja oli parim direktor meie koolile!
Homme keemia kontrolltöö . jjeje, mai viitsi õppida -.- , aga tsauki siis praegu ja veelkord Suurimad õnnesoovid Kadritibule ! (K)

No comments:

Post a Comment

Followers