Tuesday, May 25, 2010

No tere. pole kirjutanud ammu. läinud on ikka tavaliselt. Teadsin, et mu õnnevoog saab ükskord läbi, aga ei osanud arvata, et nii ruttu:(
a praegu on kool olnud ja värkki. suht lebo juba. Laupäev oli Valgas tantsupidu, ulmepalav oli ja värkki, aga rongkäik oli võimas ja mulle meeldis. Õhtul läksin Kärdu ja Merkaga Pühakale randa,kus oli juba päris palju raffast. Nende hulgas Mannu, Lsett ja Maiken kaa. ja pärast tuli kuri venna järgi. Pühapäev ka pm rannas. Eile oli mõttetu päev. Kekas tegime mingeid Euroteste , täna oli üks maastikumäng, ulme matka tegime, aga tore oli siiski. praegu kuulan muusikat ja mõtlen, et miks ei võiks olla kõik nii hästi nagu oli :D no ma ei saa aru .
Jaaa, inimesed muutuvad, eks ikka jahh.



Iga päev barbiesid ja reidikaid.
aga tegelikult ma ei kurda, sest tegelikult on kõik hästi. Lihtsalt kunagi oli kõigest pohhui, ei huvitanud teiste arvamus, kõik oli hea, Nüüd on kõik vastupidi.

aga enivei. kuulan chalise - minu inimesed. Need sõnad on nii head, üleeelmises postituses on nad ka . Ja vott.
Kooli lõpuni on veel 11 päeva. Ülihea, aga nüüd nagu tundub, et aega on veel nii vähe paljude asjade tegemiseks.
amis ma siin segast panen. Lisan siia parem paar tarka mõttetera:

"Te ei saavuta elus oma kohta, kui seisate valvel, vaid kui ründate ja saate ka ise kõvasti kolki." (R. Emerson)
* "AINULT MINEVIK ON SUREMATU."
(Delmore Schwartz)
* "MÕELGE SELLELE, ET TÄNAST PÄEVA EI TULE ENAM KUNAGI."
(Dante)
* "TAVALISELT MÕELDAKSE HOMSELE JA EILSELE MOOSILE, MITTE KUNAGI AGA TÄNASELE. ENAMIK MEIST KÄITUB JUST NÕNDA: ME HEIETAME AINA MOOSIST, MIDA SÕIME EILE JA MURETSEME MOOSI PÄRAST, MIDA HAKKAME SÖÖMA HOMME, SELLE ASEMEL, ET MÄÄRIDA KOHE PRAEGU PAKSULT SAIALE MOOSI, MIS MEIL ON OLEMAS TÄNA."
("Lumekuninganna")
* "MITTE MISKI EI ANNA MULLE NII SUURT TULEVIKULOOTUST KUI TÕSIASI, ET IGA INIMENE VÕIB KAHELDAMATULT TEHA SELLEKS TEADLIKKE JÕUPINGUTUSI, ET ANDA OMA ELULE UUS VÄRVING... KUI KEEGI LIIGUB ENESEKINDLALT OMA UNISTUSTE SUUNAS, PÜÜDES ELADA NII, NAGU TA OMA ELU ON ETTE KUJUTANUD, TABAB TEDA ÜHEL HEAL PÄEVAL OOTAMATULT EDU."
(Thoreau)

1 comment:

Followers