Wednesday, May 26, 2010

hei.
keegi eile kirjutas seiätme ' sse :
Merkss nagu mere naine .
Särab Merkss otse minu aknasse .
Müüme maha selle Merkssi maja ...
Ma ei viitsi enam laulda tegelt .
Asi on selles , et ta ongi kõike KÕIGILE .

armas. :)

a täna on Otepääl disko, arvan, et ma ei jõua sinna. Aga homme "Heroiini" esietendusele ikka lähen. ja homme rattamatk ka, aga ma eei lähe sinna, Heroiini pärast:D aga eks õhtu ikka minek. Otepäält mingiaeg siis rattaga Petsi poole:D Täna ta ütles mulle, et ta on mures mu õpitulemuste pärast, et need võivad langeda, sest ta on mind viimasel ajal palju kordi Otepääl näinud. no midaveeel??
Täna käisin bussiringil veel kaasas ja oli tore näha Kadrit ja temaga rääkida, kahjuks enamasti kurbadel teemadel. aga koolibuss sõitis teist ringi täna ja ma arvan, et koguaeg nüüd sõidab j aei sõitnud Vokist läbi, Vaesed inimesed ootasid all bussi, et Otepääle saada, kuni ma ütlesin, et buss läks juba koolimajast.
aga praegu on hullem nohu mul ja see täiega sakib ja üldse nii nõme olla.

No comments:

Post a Comment

Followers