Friday, April 9, 2010

tsikidmikid

Niii, las ma mõtlen, mis ma teinud olen. Mingi kevad ju täiega tuleeb :D ja siis väljas veits käinud ja nii. Tegelikult eelmine neljapäev oli 1. aprill, kõik joukisid minuga, aga mind keegi ei uskunud:d paar nalja sai tehtud, aga mulle tehti rohkem, kui paar nalja. Jagasime ÕOV-ga ämbritorti, mis oli ülimegamagus. Suht lebo päev oli, aga õhtul oli Otepää sünnipäev, kus mina ja Joel olime ühed õhtujuhid, ma täiega põdesin, aga läks suht hästi :D vistt... Igatahes esinesime oma tantsuga kaa ja see läks väga hästi mulle tundub, mul vähemalt ja pärast oli sjuuke mõnza feeling sees, et tantsiks veel ja veeel. Reede oli vaba ja siis ma ei mäletagi, mis ma tegin aga mingipäev käisime liisuga pilte tegemas ja tegime kooki, funi saiii !! Esmaspäev läksin kadriga otile, kus niisama jälle nillisime ja panime hullu, teisipäev ma mingi õppisin proosat ja tegin inglise k. päeva värkki. Mingi päev käisid Sven ja Sota ja värgid siin, ega nad midagi tarka teinud. Kolmapäev oli luulekonkurss, mis läks totaalselt võssa ja neljapäev inglise k. päev, mis läks hullemini võssa:d Igatahaes Hängisin Kärdu, Linda, Neidi ja Tiiduga seal vahepeal. Muidu meie meeskond sai testides 3. koha ( oujeeeeeeee) , aga esitlus läks täiestiii pekki. Mõned tegid räiget kino seal. Tantsisid ja laulsid ja näitlesid ja , vinge oli. me mingi nsm rääkisime:d Õnneks sai nüüd nädal läbi ja vast uus nädal tuleb leebem . I hopee!! ;)

Oujeee!


Häpppi vää ?

No comments:

Post a Comment

Followers