Tuesday, April 13, 2010

Teate jah?

No igatahes, teen ühe postituse oma ühest sõbrast, ehk arvate ära, kes ta on, aga igal juhul, kui sa seda loed, siis ma mõtlen seda tõsiselt, kõike kohe pärispäris tõsiselt. Ät first sa oled üks kõige ilusamaid tüdrukuid, keda ma tean. Ja loomulik ilu! No see, et sa tore oled, ei peagi mainima, sest seda on kõik mu sõbrad, sa võid olla küll vahepeal õel, kuid südames oled sa ju soe ja hea ega mitte üldse õel. Sõbralik oled sa ka loomulikul. Vaimukas. No sinuga nagu ainult naeraks ju, nii rõõmsameelne ja päikeseline ja loomulik taaskord. Niii hea ja vinge jnejne. Sa oled parim sõber, keda endale tahta, avatud, väga usaldusväärne ja hea kuulaja. Aitad, kui vaja ja annad head energiat ja mõtlemist. Ainult sinule räägin ma sellest, millest ma teistele ei räägi. Sa oled väga tähelepaelik. Tead kõiki hääletoonide, ilmete, naeratuste jne tähendusi. Sa pead endast ja oma sõpradest lugu. Kui mõne kohta öeldakse mage, siis sina oled väga vürtsikas. Seda, et sa hull oled, seda teavad kõik. aga no mulle see meeldib, sest see teeb sinust selle, kes sa oled. Kui tunnen end tühjana, siis sina täidad ikka mind oma elurõõmuga ja eluvaadetega. Kui vaja leiad ju asjades ka alati hea külje. Positiivne. Sa hoiad kõiki oma sõpru just nagu nad oleksid sul ainukesed. Sulle meeldib kallistada inimesi ja vene aksendiga rääkida. Südame teeb soojaks! Sa oled meeldejääv. Sa oled truu ja kallis sõber. Ei vea alt mitte ealeski. Kerge on surra sõbra eest, aga raske leida sõpra, kelle eest surra. Mina olen igatahes leidnud sellise sõbra, kelleks oled sina. Oeh, ma jääkski siia kirjutama, kirjutaks veel niii palju, aga ma usun, et said selle tekstiga juba aru, kui tohutult kallis sa mulle oled. Lihtsalt parim. Ja ma usun, et KÕIK su sõbrad nõustuvad eelneva tekstiga. Tea, et olen alati olemas sulle ja ma armastan sind! Hughug. :)

Mu kallis!

1 comment:

  1. Ma olen saatusele tänulik,et sa mul olemas oled
    Ma olen öelnud,palju,kuid ei väsi kordamast MA ARMASTAN SIND!
    hOOLIN SINUST OI KUI PALJU:)!
    PARIM

    ReplyDelete

Followers