Friday, April 9, 2010

heihoo

no jou piffid ja kutid ja värgid särgid. Mul läheb praegu nii hästi, kõik on nii vinge ja värkki. Enivei, praegu joon teed ja söön mingit saia, sest mu hääl on tõsiselt ära. need, kes täna minuga koos on olnud, teavad. terve päev on mind mõnitatud, et ma olen mingi vanamees ja häälemurre jne:D nõmee. Hommikul ärkasin üles ja mingi hääl oli täiega ära ja kurk valus. See on vast sellest, et eile käisin jooksmas ja mingi suht paljalt ise olin haige suht ja pärast veel nelja mängimas, niiet jaa. aga loodan, et läheb üle. Täna jäi klassijuss jälle ära, nii vinks. Olin tegelikult kutsutud Signe juurde, ming pidžaama värk toimus seal, aga mulle pidid külalised tulema, aga no ei tulnud ju. Läksin Otepääle ja sain Kadriga kokku. Ta oli mingi rängalt häpppi mind nähes, no ma teda ka ju. Edasi tahtsime Edgarisse minna, aga seal olid mingid tädid, kes plaktsutasid ja soovisid üksteisele õnne ja me läksime minema . Läksime hoopis Oti pupisse ja ostsime mingit Karu Karla praadi vms:d Jumala väike oli ja ei olnud hea ka väga, edgaris oleks palju parem olnud , aga no, peale söömist läksime Konsummi ja ostsime igast kummikomme ja hakkasime sööma neid. Keskväljakul panime mingi täiega hullu seal, kummikommisõda jms :D Edasi läxime vist Maxiimasse, kus niisama hängisime ja siis tagasi Konsumi, kus nägime Helenit ja ta kahte sõpra, kõik olid rängalt õnnelikud, üks sai Trehvnerisse sisse, teine ka vist ja Helen pablas täiega Miina Härma vstluse pärast, mis on homme . Rääkisime veits juttu ja läksime edasi. Nillisime niisama ringi, pidime korraks UPM-is ka käima ja käisime ka, siis hiljem ostsime jätsi veel ja mu hääl oli tõsiselt hädine. Nägime igast tüüpe ka ja värkki ning kell 19:15 läks meie buss. Mina läksin võrgutrenni, Kadri kodu. Alguses mingi servides ja vastuvõttes läks hästi, aga mängus läks kõik tõsiselt pekki. Väga hale oli täna. Täna oli mingi jõhralt rahvast ka aga igatahes mõnus oli ikka:D Järkas postituses kirjutan, mis teinud veel olen:D

1 comment:

  1. No ma olin õnnelik,sest sa oled mulle kallis ja ilma sinuta pime on maailm jnejne:D
    ei tegelt kaa
    jäts ka hea jaa
    ja üleüldse MA ARMASTAN SIND!

    ReplyDelete

Followers