Monday, March 29, 2010

Kevad

Mulle jõudis ka täna kohale, et kevad on kohale jõudmas. Läksin kooli paksu talvejopega, millega oli õudsalt palav ning garderoobis nägin, et Merit oli tulnud rohelise õhukese tuulejopega kooli ning ma ütlesin talle, et nii kevadised värvid teil täna ja ta ütles, et aga kevad ongi ju käes. Ma ütlesin, et ei ole eriti näha ja ta ütles, et on ikka ja kui ma täna koolist tulin, märkasin ma tõesti, et on juba väga palju lumest vabat asfalti ja linnud laulavad jnejne. See oli jubemõnus. Täna oli hea tuju muidu, tunnid olid igavad, ühe vene k asemel oli ajalugu ja teise vene tunni ajal läksime kekasse. Keka tund läks lebolt. Pidime tundma orienteerumis kaart vms ja kella poole kaheks olin juba kodus, aga nüüd kohevarsti koolimajja tagasi, sest raamatud vaja ära viia ja uues võtta ning täna ju näeb Kadrit bussil : ))) aga tsauki praegu.

No comments:

Post a Comment

Followers