Wednesday, March 31, 2010

jouuu

Niii mõnus, väljas on KEVAAD !!! :) Esmaspäev oli lebo päev ja pärast kooli läksin bussile ning läksime Kadriga otile, tema läks tantsima, mina oma peotantsuõpetajale kinki ostma. Kogusime raha ja siis ostsime kingi, aga enivei ma ei osanud midagi osta ja läksin niisama H&M - i. Ma siiralt uskusin, et kell 7 läheb buss Vokki, aga saate aru, ei läinudki. Liisu helistas, küsis, kus olen ja ütlws, et ei tule bussi ja uskuge või mitte, ma kõndisin Otepäält jalgsi kodu . Nii vinge, kodus õppida ei viitsinud, hakkasin telkut vaaatama ja jäin tuttu. Muidu sain teada, et neljapäev on Otepää sünnipäev ja mina pean seal ees koos Joeliga rääkima. Vinge täiega.
Teisipäev läks ka hästi. Harjutasime kõvasti tantsu, sest esineme Otepää sünnipäeval, mingi nõmedate riietega, aga no pole hullu. Enivei, sjuuke mõnus feeling oli teisipäev tantsides ja see oli nii hea! Neljanda tunni ajal oli peaproov sünnipäeval esinemiseks ja mul läks lugemine täiega sassi koguaeg, täna harjutan kõvasti. Peale kooli läksin bussiringiga otile ja ostsin tantsuõpetaja kingi ära, mingi raamatu, kimbu ja kommid, pakendid jne. Igatahes see kimp ei olnud üldse see, mis lootsin ja maksis mingi 120 krooni. Aga tsillisime Kadriga ringi ja täiega sai pulli. Mingiaeg tuli Mari-ly ja liitus meiega, sjuuke hull tüüp ja siis sai ka täiega nalja. Mingi Keiro möllas seal ringi ja me möllasime ka temaga. okeiokei ta hirmutas meid minema, või tegelikult vastupidi:D . oehjah, elumölll oli tegelikult üldse. mingi enne 9-t tuli Aksuu ja temaga sain kodu ja siis oli lahe.
Täna läks päev mõnusalt, tantsutunnil õnnitlesime õpetajat ja sõime tema toodud kringlit, seejärel läksid tantsud lahti, esimeseks oli tango. ja siis tulid igast chacha-d, pasod, foxid , jived jne. Aga mõnus oli.peale tantsu läksin autot pesema, see tehtud tulin kodu ja hakkasin siia kirjutama :) aga tsau praegu

No comments:

Post a Comment

Followers