Sunday, March 21, 2010

hei





lõpuks ometii vaheaeeeg, see, mida me oleme niii kaua oodanud, aga suveni on veel 75 päeva, ainult 75!!! Aga mis me siin suvest räägime. istun praegu köögid ja vaatan välja, taaskord tuiskab lund. masendav, kohe jubedalt. Tegelikult olen praegu Viimsis, oma tädi juures . Loodan, te Otepääl lund ei saja, aga noo, üleeile alles oli nii ilus päikeseline ilm. Kui bussijaamas bussi ootasin säras päike näkku ja oli nii mõnus . Buss jäi täiega kaua hiljaks. Ta vist ei sõitnud Käärikult läbi, sest mingi 15:30 tuli ta Otepää poolt ja käis Käärikult läbi, aga oleks pidanud tulema Valga poolt. Liisu tuli ka sama bussiga, tema läks Meerapallu, sama bussiga sõitsime Tartuni. Kui ta bussi tuli, oli ta püha viha täis, et buss nii kaua hilineb. Peale Tartut hõivasin ma 5 tagapinki visates end külili ja jäin magama. Kuskil Mäo juures ärkasin üles ja enam magama ei jäänud. Bussijaamas ootas mind tädi Silja. Ootasime natuke aega taksot ja sõitsime siia, Viimsisse, kus meid ootas juba Fred. Tegime muna, sõime ja siis ma läksin Bella juurde, kes on nende üliüliarmas jänes. Ma mängisin temaga, sügasin teda, ta on lihtsalt niiiii üliarmaas!Kui kodu jõuan panen pilti ka.
Eile käisime mere ääres luiki söötmas. Seal oli neid üle kahesaja ja kõik ühes kohas, kus oli jää ära sulanud.Jää peal oli ka surnuid luige korjuseid. See oli kurb :( Me söötsime neid lehtsalatiga, sest saiaga ei tohi. Nende süda rasvub üle ja nad surevad üle. Üks lollpea ikkasgi söötis seal saiaga. Õhtul istusin arvutis ja vahtisin telekat. Kui ma magama läksin, hakkas Bella mind kiusama. Jooksis mu ümber, kõditas mind, lakkus mind , näksis mind ja kablutas igal pool ringi. Lõpuks sai mul küllalt ja läksin suurde tuppa diivanile magama.
Täna käisin linnas, sai Bicuga kokku. Bussijuht oli mingi venelane ja siis ma ei saanud temast aru ja ta ei saanud minust aru.ma tahtsin 60 minuti piletit ja õpilase oma ta andis mulle mini täiskasvanu oma, mis maksis 22 krooni. Lõpppeatus oli Hobujaama ja juba nägin Birgithit ja jooksin ning tegib kalllliiiii. Käisime Virus ringi ja Solarises kaa, mis on ülimõttetu pleiss. aga kui läksime Solarisse siis nägin Marellet ja Alisat, rääkisime natuke juttu, siis tuli nende buss ja meie teed läksid lahku:D Pärast läksime tahasi Virusse, tsillisime raamatupoes, nii vinge koht ikka. Lugesime ühte Hello Kitty raamatut, nii vinge oli. Natukese aja pärast läksime Viru alla ja seal mõlemad oma bussile. Kui koju(tädi juurde) jõudsin olin natuke arvutis. Siis helistas mulle Ellu ja kutsus välja, või noh noortekasse. Läksingi ja siis tegime kalli-kalli. Karo ja Kiku mängisid pinksi ja panid niisama hullu. Pärast mängiti piljardit ja värki ja siis pandi noortekas kinni ja kõik tõmbasid udu.
Kuidas mul muidu läinud on? Hästi nagu ikka :) Viimased koolinädalad läksid küll piineldes ja oodates. Viimane nädal oli õnneks kerge. Esmaspäev oli savikas, keka asemel oli võrgu trenn. Teisipäeval oli võrkpalli võistlused. Läksime pingega ja mõttega, kui haledad me oleme, aga tagasi tulime kolmanda kohaga. Tunne oli hea. Kolmapäev oli mõttetu päev. Esimene tund olid roomajate esitlused bioloogias, teine tund vaatasime Harry Potterit. Kolmas tund oli lota ja oli hinnete väljapanek, suht istuaime terve tund. see jätkus neljandas tunnis, kus niisama jälle sai passida. 5. tund vaatasiime Harry Potterit edasi ja 6. tund oli klassijuhataja ja oligi päev läbi. Mõnus. Neljapäev oli inglise keele olümpiaad. Ma sain 11. koha, aga võiatlejaid oli ka palju. mingi 55 7. klassist. Reedel oli Känguru võistlus, aktus, näidend , jklassjuhataja ja mingi mõttetu päev jälle. Tunnistusel olid mul kõik viied. Kell 3 läksin 9. klassiga kinno, seal sain kokku Anneliisiga, kellega istusime ka koos. Üliülitore oli teda näha :) Film, mida vaatasime oli Kõik algas Roomas, lihtsalt üliülihea film on. Soovitan kõigil. aga lõpetan praegu, tsau.

No comments:

Post a Comment

Followers