Tuesday, March 23, 2010

Loomad



Tahaks teile öelda, kui väga ma armastan loomi ja kui kahju on mul kodututest ja näljas loomadest. Ma ei suuda seda tunnet ära kirjeldada, mis minus on siis, kui ma paitan või kallistan või musitan mõnda looma. Minu jaoks on kõik maailma loomad kõike ilusamad, paremad, nunnumad jne. Ma armastan kõiki koduloomi - kasse,koeri, jäneseid, koduhiiri jne. Ma ei suuda kunagi ära nunnutada Hellu Bellat ja Kadri Sofiat ja Amadeusi ning loomulikult ka Popsut,Eva-Lotta Rotut ja Findust, Ketise Nutsut, Silja Bellakest, Marje Täpit ja Liisut, poe Pontsut, Liisu Jackyt, Triibut ja Täpit, ja üldse kõiki, kõiki sõbralike loomi. ei jõua neid ära kallistada, sügada. Kohe nii hea tunde tekitab kui nad tulevad ja panevad oma pea mu põlvele või ronivad sülle või kaissu, vaatanmata sellele, et nad enne olid mind küünistanud, hammustanud või kiusanud. Ma ei suuda nende juurest kunagi ära minna, oh, kuidas ma ikka armastan loomi. Kui oleks minu võimuses, annaksim ma kõigile kodututele loomadele süüa ja kodu ja soojust ja kõike mida nad vajavad.






1 comment:

  1. :'/
    südant soojendavalt armas oled,mu kallis!

    ReplyDelete

Followers