Tuesday, February 23, 2010

Welcome to Hell. Here’s your copy of Windows ME.




Kui vitsid lugeda. Olen kogunud mõned nõmedad laused igalt poolt. minu lemmikult on paksus kirjas :)

Ära hõiska enne õhtut, vaatame mis öösel saab.'
Kes teisele auku kaevab, selle käes on labidas.
Lapsed, kirves ei ole mänguasi, raiuge see endale pähe !!!
"Lisaks tavakasutajatele on mingi protsent ninjasid jms kes tulevad hops, regavad ära, mingeid foorumite reegleid vms ei tea ja panevad kuskile paar pommi."
"Kus viga näed laita, saada p****, ära aita."
"Elu on kurb, seevastu palk ajab lausa naerma."
"Impotentsus on siis, kui maa külgetõmbejõud on suurem kui naise oma."
"Kes hoiavad kokku kondoomide pealt, peavad raiskama mähkmete peale."
"Vein on tervisele hea; aga tervist on vaja selleks, et juua viina."
"kui mul oleks samasugune lõust nagu sul, jookseksin ma naerdes kreissae otsa"
"selle paugu oleks võinud küll pihku lasta mis sinu tekitas"
"ära lükka tänaseid töid homse varna, vaid ülehomse, siis saad 2 vaba päeva!"
"lihtne nagu jaanipäeval lumme kusta "
Lapsed, triikraud ei ole mänguasi, pange see endale kõrva taha.
"Oma maasikas on parem, kui võõras mustikas"
Mis sa s*tta ikka käpid- Läheb haisema.
Mis sa seda peeglit ikka kirjud kui endal lõust kõver.
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud.
*Jumal lõi mehe, vaatas tagasi ja mõtles: "Ma suudan paremat!" ja lõi naise
*Karupoeg pohhui
*Soovin õnne, Buratino, teist saab suurepärane paar! Malviina on voodis nagu puunott!- Pierrot.
*Mina olen homme kaineaga sina oled loll edasi.
*Seks on muidu lõpphea, ainult käsi väsib ära.
*Suitsumehena 100%, mehena ümmargune 0! (hea kampaania)
*Peeru Paeluss(Pearu Paulus)
*Ida-Jänes(Eda-Ines)
*Tuti Helve (Heti Tulve)
*Sitavares on suur lennuvõimetu lind
*Kui ma võtan pika naise, mis siis saab, kui välku lööb?
*Sekspomm ühte ja samasse voodisse 2 x ei kuku
*ALKOHOL TEEB NAISED KOLEDAKS! Naised ärge jooge!
Siis meie ei pea teid tagasi ilusateks jooma :D
*Sain sooja soovituse normaalseks hakata.
*My brain has two sides - on the left, there's nothing right and on the right there's nothing left
*Mess with da best & die like da rest...
*Arvad, et oled asendamatu? - Pista näpp korra vette ja vaata, kas jääb auk alles.
*Inimene tegutseb kolmel juhul: kui tahab, kui peab ja kui ei tohi...
*Hell was full... So im back!
*I know KARATE...and many more such words.
*Ega suvi pole naljaasi - sest hernes tahab keppi, till tõuseb, redis läheb kõvaks, kartul tahab panemist ja kurk kiletamist.
*Ärge öelge mulle seda mida ma tegema pean ja mina ei ütle teile seda kuhu te minema peate!
*Drinking doesn´t solve your problems, it will give you intresting new ones.
*mõned vead on liiga head, et neid ainult korra elus teha.
*Rullnokk: "Jõu klahvid, mis klimberdate?"
*Enne must minevik, kui LILLA tulevik!
*Milles peitub see keemia, et ma saan ükskord preemia?
*Tutvun meeldiva neiu või noormehega. Ise olen meeldiv neiu või noormees.
*Kõik mis ei tapa, teeb vigaseks.
*everyone has a photographic memory, some just don't have film
*Ma olen vormis. Ümmargune on ka vorm.
*See, kes mõtles välja kella keeramise võiks omale kellad persse keerata!
*mälu on lühike ja juhtmed on pikad. oleks vastupidi, oleks hea
*In The Middle Of Nowere,Next To Nothing
*alkoholivabast õllest kumminaiseni on vaid üks samm
*alkokeeld-kas selliste eestit soomlased tahtsidki?
*don't hit kids. no, seriously, they have guns now.
*you sould put a condom on your head because if you're going to act like a penis you should have no problem dressing like one.
*"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd betteter have a good hand."- Woody Allen
*Hello! I am not crazy, I`m just a little unwell.
*Mehed on nagu parkimiskohad. Kõik head on alati ära võetud ja alles ainult invaliididele.
*Ürgisastel on omad seadused- nuiaga pähe ja koopasse ää.....
*Palun vaikust, ma arenen !
*don't think of yourself as an ugly person, think of yourself as a beautiful monkey
*elu on kui lehm,iga päev saab pulli

*Aeg on nagu mees,teda ei huvita mida ma tahan
*mina pole midagi, sina pole sedagi
*Need lehmad, kes rohkem jooksevad ja udarat raputavad, teevadki jogurtit
*too weird to live, too rare to die
*A life!? Where can i download one of those?

*Jesus is coming.. everyone look busy.
*Behind the most beautiful eyes of an angel, lies the smile of a devil.
*Tequila is like amnesia in a bottle.
*Minu kõige metsikum peoöö oli siis, kui ma oma hamstrile disko korraldasin!
*Girls have unique magic powers-> They get wet without water,bleed without injury, and make boneless things hard...
*Kes on Eestis kõige lühem mees?Vastus: ? - Kärna Ärni. Kotid on kohe silmade all.
*Mitu korda ma pean vett tõmbama, et Sa kaoksid?
*Ole kasulik ja pane tihasele pekki!
*Kui sa tundsid end puudutatuna, siis tea, et keegi katsus sind.
*Let's do it like they do on the Discovery channel.
*Blond hetk!

*When I die, bury me under the Pub ... So my husband will visit me 7 times at week :)
*Tere! Minu nimi on John Smith ja ma tutvustan teile hämmastavat vinnieemaldusvahendit Adobe Photoshop.
*Mu elus on üks reegel- mingeid reegleid polegi!
*Head lapsed, need kasvavad Vistata!
*Arvamus on nagu perse- igaühel oma.
*Ärge võtke elu liiga tõsiselt, nagunii te sellest eluga ei pääse!
*Krokodill lööb merel lupsu, järab surnud teletupsu, kurb on loomakese amet, sitalt seedub lilla samet
*Ükski inimene ei ole nii rikas,et oma minevikku tagasi osta

*Kuidas mehed ei mõista,et naised ei tee oma elus lolluseid mitte hooletusest või kergemeelsusest,vaid siis kui nad on õnnetud
*We're living for weekends,for woodstock and for love!
*Suitsetamine võimaldab sul uskuda, et sa teed midagi, kui sa midagi ei tee...
*Armastus on sisemine sügelus mida väljastpoolt kratsida ei saa.
*Kas panna minema või minna panema - selles on küsimus.
*Kõik naised on loomult inglid. Kui neil aga tiivad murtakse, istuvad nad luua selga."
*Sa oled kui taevast kukkunud ingel. Kahju ainult, et näo peale!
*sirged trepiastmed
*madu näljas, vajan hiirabi
*Miks pannakse orkaanidele naiste nimed: tulles on nad märjad ja metsikud, kuid lahkuvad koos sinu maja ja autoga
*Kui smurf punastab kas ta läheb lillaks?
*Ära anda idiootidest majakaaslased
*Minu filosoofia on: "Kui elu annab sulle sidruneid. Tee limpsi"
*pärast jaanuarikuu tormi: Tulnud katus. Sobib keskmise suurusega elamule. Sõbralik.
*mul puudub austus kaamelite jm loomade vastu, kes elavad nädal aega joomata
*mehed on nagu pilved: kui hommikuks ära lähevad, võib veel täitsa ilus ilm tulla
*naine peab olema nagu toonekurg: pikkade jalgadega ja tooma lapsi
*tsernobõli siil
*Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
*Roses are red, Violets Are blue, When god gave brains, Where the hell where you

*Damn right I'm good in bed i can sleep for hours!
*(*)Theres always a light at the end of a tunnel, just pray its not a train!
*Lapsed, mitu korda pean ma teile rääkima: ärge mängige kirvega! Taguge see endale pähe!
*ja kui ma hulluks lähen, siis sinu ma võtan küll kaasa
*Kui neil seal taevas šokolaadi pole, siis ma sinna ei lähe!!
*Tänane doonor on homne abivajaja
*Of course I´m sane. The voices said so.
*Müüja:Kas teil 30 senti on?Mees:Ei tea, pole mõõtnud.
*when I grow up I'll be stable
*Kes viimasena naerab, naerab hammasteta.

*sõber on nagu piss püksis. kõik näevad aga ainult sina tunned.
*Quod me nutrit me destruit - see mis mind toidab...see mind ka hävitab!!!! *mittearusaamisekaru ehk nepanimõmm
*Elu on sugulisel teel leviv raske haigus, mis lõppeb alati surmaga
*Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
*Iga asi, mis juhtub piisavalt palju kordi, et sind ärritada, juhtub ühe korra veel.
*KIA- Killed In Action
*armastus on nagu lõke, paar keppi ja leek põleb jälle!
*no one dies a virgin, life screws us all.
*What the fuck does WTF mean???"
*"Save a tree.Eat a beaver"
*teistel planeetidel pidi elu võimatu olema, kuid ega meil siin ka kerge pole
*töö tegi ahvist inimese, töö selle vea ka parandab...
*ostan kiirelt iglu või abiellun eskimoga
*suitsetajate ja mittesuitsetaja lauad restoranis on sama mis ujulas pissijate ja mitte pissijate rajad
*-igaühe jaoks on kuskil keegi.......ja minu jaoks lõigi Jumal kassi.

*Müüa südametunnistus..ületuunitud..ülekasutatud
*1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d!
*"Kes kaua sõuab, sel mädanevad aerud kätte ära"
*"Üks pea on hea, kaks on juba inetu"
*ära sõida kiiremini kui lendab sinu kaitseingel!!!
*Siil udus on suur oht!
*Ma tean küll kus ma elan
*Kui tahad kohvi voodisse, eks maga siis köögis!
*Enne minuga kohtumist ei uskunud keegi, et põrgu on olemas:P
*kurvast pepust ei tule õnnelikku peeru
*A man can kiss his wife goodbye. A flower can kiss a butterfly.Wine can kiss a frosted glass.But u my friend can kiss my ass!
*Our love is like a song, but you don't sing along.
*Me ei kukkunud läbi. Me teame nüüd tuhandet asja, mis ei toimi, me oleme selle võrra lähemal teadmisele, mis toimib
*peatage maailm , ma tahan maha !
*eksimine on inimlik' ütles siilike ja ronis kaktuse pealt maha
*Mul on Sinust pilt . Nii- nüüd ma saan jõuluvanale näidata, mida ma jõuludeks tahan
*Sõprus on kui pissi püksis - kõik näevad seda, kuid selle soojust tunned vaid sina ise.

*Kes tahab näha vikerkaart, peab leppima vihmaga.
*Mu mees kartis pimedust...siis nägi ta mind alasti ja nüüd kardab ta valgust.
*Keegi pole täiuslik, kuni sa temasse armud.
*Armastus on kõige viimane ja kõige raskem lastehaigus."
*Mis on vahet minevikul ja tänapäeval? Minevikus olid lastel ninad tatised, tänapäeval on aga tattninadel lapsed."
*Ma vihkan seda, et ma koguaeg nutan. Ma vihkan, et ma teen vigu ja nendest ikkagi ei õpi.
Ma vihkan, et teen haiget inimestele, keda armastan. Ma vihkan, et mul miski kunagi välja ei tule. Ma vihkan seda, et tihti ma ei tea ise ka, mida tahan. Ma vihkan, et ma ei kuula teisi, kuigi tean, et peaksin.
Ma vihkan, et ma tahan olla, kes ma tegelikult ei ole.
Ma vihkan, et Jumal on mulle andnud võimaluse elada ja ma ei oska seda harukordset võimalust ära kasutada.
*If you don't even try, you'll just wonder why.

No comments:

Post a Comment

Followers