Saturday, February 27, 2010

musmusimusi


Eile oli võrkpallitrenn. Pidime sidenaistega mängima, aga nad ei ilmunud kohale. Me passisime riietusruumis, kui Ene astus sisse. terve plokk pabertaskurätte käes ja ütles: " Tüdrukud, hakake nüüd nutma. Meie vastased ei tule täna" ja siis ta jagas kõigile paki taskurätte. See oli nii koomiline:d Mängisime siis niisama. Ülimvinge oli ikka. Lõpus, kui kõik ära läksid jäid mõned veel mängima ja siis need kes mängima jäid said ühe hää kommi. Pilt ka missugune umbes:D Noja siis Marili kutsus kõiki täna oma synnale ja diskole. Kõik pidid minema, ma ka . Aga ma ei teadnud midagi sellest eriti ja siis ma ei teadnud, kes lähevadki ja ma ei läinudki, aga loodan, et neil on seal toreeee. Kodu kõndides helistasin Kadrile ja kui kodus olin läksin voodisse pikali ja rääkisin Kadriga natuke vähem kui 2 tundi, aga nalja sai:D .11 ajal läksin magama ja mingi kell 12 ajal vist helistas mulle Sven. Ilmselgelt oli ta väga segi ja rääkis lolli juttu. Ma ei viitsinud kuulata ja panin kinni. Ta helistas päris mitu korda mulle ja viimane kord oli kell 04:57 ja küsis mingit siinust ja koosinust et sudokut lahndada ja ilmselgelt oli ta ikkaveel täiesti segi. ma e iviitsinud kuulata ja magasin edasi. Täna ärkasin 12 ajal ja igavlesin päev otsa. Just mingi 15 minutit tagasi panin koogi ahju, mis tegin. See peab hea tulema!. :D Nüüd kirjutan siia ja mõtlen, et tahan juba niiiii väga suve. 98 päeva veel. Ma ei suuda ju ära kannatada.Oh ma juba ootan.

1 comment:

Followers