Thursday, October 8, 2009

Suvi ja muu



Olen haige:( . Hommikul oli palavik on ja paha olla. Nüüd on õnneks veidi parem. Räägin siis natuke suvest.
Suvi algas hullu klassi rattamatkaga. Me läksime õp. Peetri poole, aga me läksime sinna mingit imeteedpidi. Läksime läbi harimäe ja Restu ja eksisime paar korda ära, sõitsime mingis heinamaa peal ja siis pidime tagasi minema, vihma sadas. Kui me olime peaaegu kohale jõudnud, otsustas Hendrik minna kuskile "lühemat teedpidi". Ma ei tea kuhu ta läks . Igastahes õhtul tuli ta autoga sinna. Igast telgid ja värgid olid kaasa<. Aga meie matk kestis kokku 5 tundi:D . Nii mõnus. Kõigil olid kõhus megatühjad. Seal saime pannnkoooke :). Edasi kokkasid mõned poisid seal ja passisime niisama, tegime lõket ja rääkisime juttu. Käisime saunas ja siis jooksime külma tiiki:D . Mina, Signe, Madis, Teet ja Imre otsustasime ööbida soojas sauna eesruumis, kuidki meil olid tegid väljas püsti. Teised põõnasid toas. Meie tegelikult ei maganudki öö otsa. Mängisime Tõde või tegu jms. Rääkisime juttu . Mida rohkem hommi kkätte tuli, seda hullemaks ma läksin. Ma olin nagu täis, ütlesin teised, aga ma lähengi hulluks, kui ma poole kaua aega maganud:D. Mingi viie ajal käisime toas vetsus, kõik põõnasid mõnusalt. Sis kui kõik juba üleval olid, olid surm. Üldse ei jõudnud midagi teha. Koju jõudes ronisin kohe voodisse ja jäin magama-
Enne rattamatka käisid kooli tublimad Ida-Virumaal reisil.Seal oli suht pull . Me oma seltskonnaga olime sjuukses majas, kus olid madratsid ja nii, me panima majja telgid püsti ja siis toppisime madratsid oma telki. Mega äge. Ja muidu olime kaua üleval ja rääkisime juttu. Niiet jamh. Funfunfun.
Kooli lõpus hakkasim ma rohkem Kadriga suhtlema.Kui ta käis enne eksame konsutatsioonides, siis vahepeal käisin tal külas. Ükskord nõustus Henni meid Jõmmi majani viima. Aga siis ma nägin Kennot ka. Ja Kenno viis minu, Henni Kadri sinan majani. Maja juurs sõitsin natz Henni rolleriga ja siis pidurdasin kruusa peal ja panin matsu:D . Henni täiega irvas ja ei aitand, jumala taun. Sitaks valus oli. Me hakkasime Kadriga siis kõndima Jõmmi maja juurest tema juurde. Seal plaasterdasime haavad. Siis jäin tema poole ööseks. Hommikul ärkasime mingi jõõhkralt vara ja siis läksime hommikul Kerstiga Otepääle. Ma olin nagu invaliid oma haige jalaga.Otepääl tegime Tinky-Winky sündroomi kõigile.Pärast tuli ta natukeseks minu juurde ja paukus mu msn-is kõigiga ning hiljem läks bussiga koju.
Ühel päeval mõtlesin ma , et võiks minna ratastega Võrru. - Mõeldud, tehtud. Aga väikeste tagasilöökidega:d . Me poole tee peal ei viitsind enam vändada ja otsustasime rattad võssa visata ja läksime häälega edasi. Saime ühe autoga Võrru. Tee peal olli Võhandu jõgi...:D*D: Võrus mõtlesin kohtuda torekatega, aga ei õnnestunud kellegiga liini saada. Õnneks nägin ma Kagu keskuses phtjuhuslikult Marellet ja tal oli sõbranna Alisa ka. Tšillisime natza Võrus ringi ja siis hakaksime Kadriga tagasi hääletama. Saime ühe autoga oma rataste asukohta ka:D.
Kui me lõpuks tagasi jõudsime, olime surmväsinud. Aga elutšill oli.
Ma edasi ei vitsi kirjutada praegu. Suht jama on olla. Pärast kitjutan edasi i guess.

No comments:

Post a Comment

Followers