Friday, October 23, 2009

Suvi ja muu 3

Olen vahele jätnud selle koha kus Mannu siin oli:P. See oli siis enne vaarika korjamist. Esimene päev, kui ta tuli ei teind me midagi erilist. Vaatasimem, kuidas Marko, Tanel ja Marec puid pilluvad mu keldrisse. Pärast said nad head ja paremat ja me läksime ujuma ja kummipaadiga järvele, ma viskasin oma pusa võss, ei viitsind kaasa vedada. Mina, Tanel ja Mannu olime ühe paadi peal, Marec ja Marko teise peal, Aare läks rattaga tornale ära.Marko käis alguses sinna jõudes kohe alguses mingi tšiki rinnahoidjate äratoomise päästeoperatsioonil:D . Siis nad jäid sinna tüdrukutega rääkima ja meie läksime juba ees ära, nad hakaksid hiljem liikuma, aga kohale jõudsime ikka umbes samal ajal. vesi oli soe. Pärast läksme Mannuga saunale tagasi, raimo oli seal. aga midagi huvitavat ei rääkinud. Siis käisime pm. iga päev ujumas ja nillisime niisama. Üksõhtu panime natza pidu ja niisama, lähemalt ei räägi:D Aga igastahes edasi käisime jälle ujumas, tavaliselt riietega,sest me ei jõudnud neid ära võtta, enne jõudsime vette... ja ükskord üks küsis , et kas me oleme lahedad siis kui me riietega ujume vä:d ma ütlesin et oleme jaa ä. Ja edasi me lissalt käisimegi ujumas ja rannas, aga muidu oli lõbus. Kui Mann oli viimast päeva siin käisime jälle ujumas javärkki.
Aajaa, enne Mannu siinkäiku jõudsin Ervital ka käia, Peale 9. klassi lõpetamist järgmine päev läksin tädiga koos. Mõtlesime Tartu Mäkki sööm minna , aga tädi ei viitsinud kesklinnas sõitaja me läksime enne Jõgevat mingisse sõõgikohta. Seal tellis tädi Hawaii snitšlit ja kartuleid , eluhää oli. Sõitsime siis edasi ja Jõgeval hakkasime bensu võtma, aga Silci ei leidnud oma rahakotti üles, otsisime paaniliselt, siis helistas tädi 1188-sse ja rääkis seal mingi 10 minutit, kuni lõpuks sai selle söögikoha numbri, see asus ju mingis pommiaugus...Sealt öeldi, et üks mees oli leidnud selle maas ning seejärel sisse viinud. What a luck.. no tädi ostis sisi mu raha eest bensu jasõitsime tagasi ca~ 30 kiltsi ja siis uuesti Jõgevale ning edasi siis Ervitale välja. Muidu mu tädi poeg Marec jäi Vokki, ja mul oli seal üsna igav, või siis mitte. Õhtu passisin niisama toas.Järgmiine päev mõtlesime minna Paide, paari poodi. Panime ühe paki bussi peale ja läksime edasi siis Paide. Kõigepealt vaatasime, et imelik, m iks kaubamaja teine korrus kinni on, ja läksime siis veel ühte poodi ja too oli ka ju kinni. Walking ja kõik muu oli ka kinni. Imelik.. Ja siis kärgatas mulle pähe et täna on pühapäev ja ma lausa hõikasin seda , nii me siis naersime endid niisama. Õhtu passisin jälle toas, vahel käisime pargi taga, aiamaal ja Naki oota meid rõõmsalt, siis oli ta veel elus... järgmine päev passisime ja pargi taga, grilllisime ja võtsime päikest ja nii. mõnus soe päev.Tädi mees oli endale tšikli ostnud ja lubas mulle koguaeg, etviib mind sõitma, aina lubas ja lubas. Järka päev möödus jälle päevitades. Käisime ka järve ääres. Seal on räigelt katkine sild.creepyy. ronisin redelitpidi alla ja katsusin vett, kui tundsin, et hakkasin järsku vajuma ja olingi sulpti ülepeakaela vees ma ronisin ruttu välja , kriipisin jalad ka ära, sest redel läks ju põhja .. Ja mul oli kaks telefoni taskus! ma mingi jumala kange ja ära ehmunud , tädi kõkutab naerda ja panime telefonid kuivama siis.suht hull või nii:d. siis läksime kodu, vahetasin riided ja pargi taha minek. Kastsime värgid - särgid ära. õhtu istusin telku ees, järgmine päev läksime ratastega Koerus, rädi roller oli ju katki.tagasi pidin ma kotti tassima - see oli eluraskee, aga ma läksin ees ära ,sest tädi ja tädi sõps olid niii aeglased . Peale seda läksime väinakale ujuma Steni autoga , audii. Mari oli ka vahepeal sinna tulnud (endine Steni pruut) ja siis me läksime ujuma , aga ma ei jõudnudki vette_d
jäänipäeva veetsin ka Ervital, kõigepealt grillisime niisama pargi taga ja hiljem läksime Ervita külapeole, algul oli jalkamatš ja hiljem tuli ümberpargi joox ja muud võistlused, ma osalesin ka jooksul, teiseks jäin . jibidabaduuu. Mingi bänd esines ka, ja mingid kaks väikest jõmpsikat jooksid mul sabas kohutav, ei saand neist lahti..käisin korra toas ütlesin, et lähen ja jään tuppa , ag atagasitulles olid nad ikka seal ja kõik kõva raffas oli ära läind :( . Möööttss.................
ükspäev käisime aiamal kõplamas ja olime niisama lahedad, aga üldiselt oli seal ikka ülikõva , superpulll ja elumöll:d

No comments:

Post a Comment

Followers