Thursday, October 15, 2009

Suvi ja muu 2








Kirjutan veel siis suvest. Jäin peale Võrus käiku pooleli. Peale Võrus käiku algas suht vaarika korjamine. See aeg oli üjtlasi masendav, kui ka pull. Hommikul ärkamine ja rattasõit oli raske ja nii, aga põllul sai nalja kui palju':d. Pühitegelased olid Liisu,Kadri, Maili ,Kersti,Klaarika, Marko, Tanelja mina, hiljem ka Ketis ja Birgit. Sai vihmaga korjatud, sai ka päiksega. Ükskord, kui ühed uued tulid siis nad läksid nagu ära, aga nad oli ühe kannu jätnud maha, me siis võtsime selle endale ( mõtlesime et nad läksid ära) ja läksime uue vao peale. Siis vaatasime kaugelt, et need tulid tagasi. Tulid kõrval vaopeale ja siis üks naine ütles muuseas: "Ei tea, kes see l*ts mu kannu ära varastas" . Me kõkutasime naerda seal omaette. Koguaeg käis mingi jututeema ja nerda sai palju,vahepeal irvasime pikali maas, aga kui keegi ei rääkinud pidi igavusest ära surema.
Kui ma ükspäev vihmaga vaarikalt tulin, siis telefon helises mu läbimärjas taskus, tädi Silja helistas. Kutsus mind Viimsi. Ma mõtlesin ,et ei teaa ja nii, aga mõte oli ju hea. Sel ajal polnud mu empsi kodus, Ma olin pool suve tegelikult üksi kodus, siis oli nii mõnus:D . Lähemalt ei räägi:D. Ja siis otsustasin, et lähen Viimsi, bussisõit oli masendav. Kohe alguses sai Mp-3 patarei tühjax ja telo aku hakkas ka tyhjax saama, ei saand kellelegi helistada. bussijaamast läksin taksoga Viimsi, mingi venku oli, ei saand aru kuhu ma tahtsin:D, aga no ki ma kohale jõudsin, siis tervitas minf kohe Fredi(tegelikult ma vihkan teda, aga ta on nii lahe:D) Hiljem käisime poes, ostsime kohupiima ja muuud staffi ja kodus tegin ma oma firmakooki:D.
Järgmine päev läksime Pirita randa. Vesi oli megalt soe. Päike oli ka mõnus. Ja üldse oli mega mõnus päev. Peale randa käisime korra poes ja ostsime Fredile mingifilmi Jasper, sõbralik kummitus vms. Seda sai iga päev vähemalt 5 korda vaadatud ja kuuldud, lõpuks võis terve filmi täpselt sõnadega ära rääkida. Õhtul läksime kinno Jääaeg3 vaatama. Mulle meeldis:D . Hasta la vista, tibu . Aadu, Beedu , Tseedu jms:D . Bussis helistas Rass, kutsus välja. Ma pärast läksin.Nad olid kuskil vana maja taga:D .Alguses olid kõik võõrad ja ei rääkind üldse, aind vaatasin ja naersin:d. hiljem juba natuke rääkisin. Kui kõik läksid bussiga või ratatga koju jäime veel mina, Ellu ja Karo. Siis me irvasime ja jutustasime natz. Rääkisime Jääajast ka, Karo kuulis,et ma ütlesin Hasta la vista, nibu. Seeoli meie tervituslause edaspidi:D . Järgmine päev lälsin ka nendega välja.Siis läksime vanasse sadamasse hüppama. ma eikäind, sest mul polnud ujukaid. Poisid ka ei käinud. Pärast tšillosime nsm veel ringi.Hiljem kutsusid Kevin ja Fredi ühte väikest inglast Sofiat (Kevin tuli eelmisel õhtul kodu, nad on Frediga mu sugulased), ma rääksin temaga ja sain temast aru. Kevin ja fredi mitte:d. pärast läksin külla ja me narritasime Kevinit a Fredit. Siis nad hakkasin õuntega loopima Sofia vanaisa autot . Sofia räägib oma vanavanematega vene keeles, sest nad ei saa inglise keelest aru. Hommikul kaklesin natuke Frediga, siis sai nalja, Fredi koguaeg läks nii vihaseks ja solvus. Ma viskasin ta põrkepalli rõdult alla ja siis ma sain mingi raudautoga vastu vajtimist, valus oli:D. Vaheppeal olime jälle sõbrad, siis jälle kaklesime. Päevaajal läksime jälle Ellu ja nendega välja. Need läksid jälle ujuma.Kui me ujuma kõndisime siis ma kõndisin tagurpidi ja, siis ellu ütles byebye ja siis ma panin matsti vastu autot:d. Ellu pool värviti ta kassi mingi värviga ja ta kellanupp oli katki ja sealt sai särtsu, suht pull. Ma pidin järgmine päev ära minema aga ei läindki. Käisime Siljaga Vimsi SPA -s ja ppärast jäin ma välja sõpsidega. Karo, Ellu, Kikku, Manju ,Mammmu, Rass ja Chris.
Hommikul, kui ma ärkasin hakkasim ma ennast kiiresti riidesse panema ja otsisin asjad kokku, et ära minna. Pidime Kukega hommikul Janekuga bussijaama minema. Siis Silja ja Kukk naersid, et mida ma teen ja ütlesid et ma ei lähe täna , siis ma olin kurikuri, aga nd ei tulnud enam. Õhtul käisin väljas, kallikalli käis lõpuks.
Tagasisõit oli igav naguikkka.

No comments:

Post a Comment

Followers