Friday, October 2, 2009

Siin ma siis olen.




No tõesti, siin ma siis olen. Praegu käib Simple Plan- Your love is a lie. Kurat niigi sellest armastuse värgist kõrini. öää. keskenduda ka ei lase. Panen kinni. tegelt endal ka selle armastusega perses, aga no pole mulle seda vajagi. muidu on ka kõik suht metsas ja nii lahe on olla. Tegelikult on nii, et ma ei olegi õnnetu lihtsalt kurb.
Täna oli õpetajate päev. Suht fun . Hommikul oli 6:55 äratus, et saaks pessu minna. Jeesh, ma panin kinni ja telefonil kukkus aku välja :) ja nii ma siis seal põõnasin kui sisemine kell mind äratas ja ma hüppasin nagu maitea kes voodist püsti, riided kibe selga ( õnneks olin ma eelmise lõhtul valmis pannud) ja siis suurde tuppa. Ja siis vaatasin kella, tundus nagu 07:10 . Huh! aega on, aga kui täpsemalt vaatasin oli 08:10 . oiei! AEGA POLE! siis läksin kööki. emps oli hunnik krõbinaid valmis pannud. väk isu polnud . võtsin kapist pizza saiakese ja panin sooja. vahepeal jooksin nagu segane toas ringi ja otsisin asju. ruttu sõin pizzasaia ära. Hambad pestud tahtsin tukka ka pesta, kuna duši alla ma ei jõudnud. Ruttu pigistasin šampooni käele ja hõõtusin tukka, siis kuivatasin fööniga ning ruttu jope selga ja jooksu. Tavaliselt ma lähen rattaga kooli ja nii hilja ka veel, aga täna oli seelik seljas ja plaan minna koolibussiringiga kaasa, Kadriga juttu rääkima. ma jooksin, aga ei viitsind joosta. koguaeg vaatasin pingsalt kella. Kooli jõudsin umbest 08:28 endal nina tatine ja kurk valus. Üsna pea läks kell ja me kogunesime aulasse.
Seal rääkis meie kooli dire ja anti õp. Karinile Aasta Õppija tiitel üle. Jee. ta nii tubli. Peale selle anti siis 9. klassile võim üle ja nyyd olid nemad kamandajad, õpetajad. Mulle väga meeldib meie kooli 9. klass. Nii toredad ja ägedad on nad kõik seal!:P
Üheksandikud ehk siis õpetajad tegid ka näidendi, kus tehti väga Hästi õp. Peetrit ja õp. Üllet järgi. Kõik kaasaarvatud(päris) õpetajad said kõvasti naerda. Peale seda algasid tunnid.
1. tund oli bioloogia ja see oli kohutav. Kõik lõugasid nagu metslased .( Appi, mul on hääl ära:D ) õpetajad olid Liis ja Inx. Signe jagas oma homse sünnipäeva puhul šokolaadi. Kõik pugisid . Vahepeal sõelusin mõned õpetajad sisse ja välja. Üldiselt oli tund igav :D .
2. ja 3. tund olid mata. Neid andsid Marili ja Ants. Tund oli rahulik. Vahepeal käis meil klassis direktor ( Ina) ja rääkis TORE --st . See on üks koolitus . Ma käisin ka seal. Räägin sellest teises blogis. Õppisime mingit astendamist ja tehete järjekorda, iigav. Teise tunni lõpus mängisime õpilaste tungival soovil sõnamängu:D Väga Fun :D! 4. tund oli geo , jäälle Liis ja Inx tund oli rahulikum kui enne, sest Pets ähvardas poisse:d (Irv, ii temalik) . Peale 4.tundi oli söömine ja tunnid olid läbi . Siis läksin kolibussile. Kadrika oli ka Maili. Rääkisim niisama tühjast- tähjast ja naersime.
Peale kooli nägin aknast, et emps juba kodus ja mõtlesin ,et miks ja kartsin kõige hullemat. Ma sain teada, et ta läheb täna Ervitale. Minu kadunud vanaema ja vanaisa (puhaku nad rahus) elasid seal ja mu tädi elab seal. Täna pannakse mu kadunud vanavanemate koer Naki magama, kes oli mulle nii kallis ja nii hea. Ma läksin oma tuppa ja nutsin omaette, ja mõtlesin kõigele ,mis juhtunud on täpselt nii nagu, siis kui suri vanaema, siis kui suri vanaisa. Nii õudne. Praegugi kipub nutt kurku sellele mõeldes... Jah. Mul ei olegi oma vanavanemaid enam, sest ma ei tea, kes on mu isa ning oma isapoolseid vanavanemaid ei te a ma siis ammugi.
Kell 15:15 läks emme ära, ma jäin üksi kodu. Ma ei tahtnud jääda. ja nüüd olen pmst siiamaani netis passinud. Nii igav . Tahaks tantsidaa... Kõik võiks olla nii nagu oli, siis kui kõi koli korras.

No comments:

Post a Comment

Followers