Sunday, October 4, 2009

Nädalavahetus ja edasi.





Laupäev algas mõnusalt:D . Kõigepealt helistas Ketis hommikul mingi 11 - 12 ajal ja kutsus Otepääle niisama kaasa, et aitaks lõngasid valida ja värkki. Ma ütlesin, et jaa ma vaatan ja ja ning üritasin magama jääda, siis helises uuesti telefon ja ma mõtlesin, no mis nüüd:d Seekord oli Kadri ja helistas ning küsis, et kas ma ei viitsiks täna Otepääle niisamaringi tšillima, et pole ammu koos olnud. Ma mõtlesin ,et oleks tore küll ja , et kui Ketisega saaks linna ( Ta vend läks juuksuri), siis aitaks tal lõngad valida ja olla temaga senikaua , kuni ta vend koju läheb ning edasi minna Kadriga. Ma käisin kiirestii duši alla ära ja kuivatasin juukseid. Msn-is sebisin ed Ketisega kuidagi Otepääle. Järksu ma polnud üldse valmis ütles Keili, et mine ruttu. siis panin rutttuu asjad kokku ja jooksin poeette. Õnneks jõudsin. Ketisega läksime konsumi üles lõngasid valima.(talle , mm ,koti jaoks vist) Valisime koos sjuuksed lillakasroosad mõnusad värvid. Tšillisime nisama natuke koonsumis ja mõtlesime, et äkki Erkki ootab juba meid. Jooksime ruttu Perejuuksuri juurde. Teda polnud seal, sis jooksime tagasi. Õnneks sõitis ta meile vastu. Ketis läks autosse ma jäin linna ning ootasin kuni Kadri helistab,endal mul kõnekat polnud, ta pidi mingite "tüüpidega" kokku saama:d Käisin korra Maximas vaatamas äkki on ta seal. Polnud . Olid ainult mingid rollerivennad kohvikus. Otsustasin minna bssijaama sisse. Seal oli soe. Istusin ja ootasin siis seal Kadrit. Järsku märkasin, et mingi naine jookseb bussijaama eest läbi ja ilgelt ila tilkus . õää . Rõve. Natukese aja pärast tuli ta sisse. Ma vaatasin teda üsna pingsalt. Ta käis Turismiinfos ja R - kioskis ja jõllas, endal ila ikka tilkus. Vahepeal käis väljas ja siis tuli jooses tagasi. Ta oli nagu marutõbine kiimane koer, mul oli sjuuke tunn, et ta tahab mu khe ära süüa. See hull läks R- kioskisse , minust õnneks ringiga mööda, Ta küsis midagi paaniliselt ,e t: Kas te pole siin mingit" j a vimasest sõnast ei saand aru. tundus nagu ütles, et kas te pole siin mingit kommi näinud ta käis turismiinfos ka ning läks välja siis ma isitasin omaette. Üsna pea helistas Kadri ja ütles, et ta on Edgari trahtris seal all. Ma läksin ka sinna alla. Seal oli kaks tüdrukut veel . Meid tutvustati :D. Seal olid Tairi ja Triin. Mõlemad tundusid vääga sõbralikud ja muidugi olid ka. Nad hakkasin kohe rääkima. Tavaliselt olen ma alguses häbelik, aga seal olin ma kohe väga jutukas. ma arvan, et seltskonnapärast:d . Siis me passisime ja rääkisime ja irvasime seal neljakesi. Kadri kavatses lauda endaga kaasa kodu võtta ja mina kavatsesin teda aidata. Vahest pani Kadri veel hullu ja tegi oma hullsuid silmapööritamisnägusid. Meegafunn.Varsti läksime sealt ära. - Konsumi. Seal selgus, et Triin pidi ära minema :(. Nii kahju. Me jätsimr taga hüvasti ja ostsime jäätist.Poes vahetasime Tairiga mõlemad ühe kossi ära. Edasi läksime Keskväljakule ning panime seal segast. Karglesime ja lõugsime ringi. Ühed mutid vaatasin meid nagu mingeid hullumajast pääsenuid. Mis sest, meil oli lõbus . Tantsisime ja jooksime ja siis nägi Kadri Mikku , me lehvitasime talle. Tal oli sõber ka. Me läksime Maxima poole . Mikk ja ta sõber olid eespool.me kadriga karjusime täiega Mikk, mikk millega sa koju lähed täiega karjusime . ta ei vastand . tundus nagu ignoreeris. Seda arvas Tairi. Siis vaatas ta oma sõbraga korraks tagasi. Apppii , kui markkkk . See polnudki Mikkk! FEiiiiiilllllll. Need seal eespool irvasid meid . Me irvasime iseendeid veelrohkem:d.Ihhahaha. Maxima jõudes nägime jälle neid. Elumark.. Noo siis läksime maxima , tahtsime šokolaadi . Twixi ja Bountyt sai 2 ühe hinnaga:D aga me tahtsime mõlemat,. siis jooksime seal ringi . turvamees vaatas kurjalt, inimessed imelikult. Kadri viskas mu juukseklambrit igale poole poes r ingi siis ma ajasin taga teda. Tathtsin ää tappa:D Siis läksime leti äärde ja tairiga võtsime soksi siis mõtlesime, et võiks ni, et tem aostab 2 twixi, ma 2 bountyt. Jooksime leti äärest kampaania juurde ja shoksid kukkusid maha. Kadri sai sõimata turvamehe käest ja pidi üles tõstma. irvvv.. Me läksime bussijaama. ja sõime soksi . Ma tegin Tairile massaaži ja ta ütles, et ta armastab mind ja veel rohkem:D . Seal me jälle irvasime. Vahepeal käisime jälle poes , siis nägin Kärti :) . Kalllii. Siis läksime bussijaama tagasi. Vhma sadas. korraks nautisime vihma . Bussijaamas tegin jälle Tairile massaaži. Ta armastas mind veel rohkem. Seekord tegin Kadrile ka massaaži. Kui vihm üle jäi saatsime Tairi ära.Konsumini. seal tegime nii, et ta andis mulle oma teise kossi ja ma talle oma teise kossi. Varsti läksime bussile kadriga . Kodu jõudes läksin netti ja hakkasin töötlema. Sisi nillisin niisama netis ringi .Õhtu oli usht igav.
Pühapäev istusin pm. terve päev toas ja igavlesin netis ja nii. nutuselt.
Esmaspäev jäällle kooli:S Hommikul jäin jälle magama ja siis lõpuks 8 ajal kiirustasin. Koolipäev oli mõts. ( mõtetu, liisu küljest jään:d) Keka tunnis tulid jälle hullu tuurid peale. Panin seal saalis hullu ja olin nagu mingi idioot. Aga Minu moto ongi.: Vabal ajal olen normaalne, aga vaba aega mul kahjuks ei ole.
peale kekat jooksin TORe laienduskoolitustele , enne seda pinnisin om klassitüdrukuid ka. Nad tulidki. Mian ei teinud seekord midagi erilis, ga järka kord korraldame kogu seda värkki pm mina ja Joel:D.
Peale kooli igavlesin jälle . Teisipäea hommik sain suht normaalsel ajal valma. Koolis oli jama. Käsitöö tund oli pullll.Sõime seal eelmine tund tehtud moosi. see oli nii imelik:d Õpetajale aaj aa nii heA:d siis me panime seal liisuga jälle kildu ja panime üksteisele täiega ära ja ülbasime üksteisega.Ta ütles, et ma olen muhaameed. Aga ja . kildu sai:D .Peale käsitööd oli meil tantsimine. Lähme seeaasta suvel kunagi Tallinna mingile peole esinema. Tants on megaäge , mida tantsime. Tantsime Tanel Padar - To hurt somebody loo järgi. Tants on selline hip-hopilik, mõnus . Tantsu riietus on sjuuksed mustad kottpüksid ja valge maika. nii mõnus. Esimesel tunnilvõtsime ainlt paar ägedat kombinatsiooni tantsust. Saime ka teada, et TAllinnas on Tanel Padar peaproovis kohal .Äge! Peale kooli igavus.Kodus ja võõrsil ajal jäin magama ja mingiaeg ärkasin. Megapalav oli. Tuju oli paha. siis tegin mingid geo ülesanded ära ja käisin poes ja nii ning üritasin jälle magama miinna.aga hullult tuligi uni. Siis passisin mingi 12-ni telkat vaadates.
Täna hommikulärkasin suht normalselt ,aga peegli ees läks liiga kaua , siis pidin rattaga ( valged püksid j alas) kooli minema. Vahetundides panime Liisuga kildu ja jooksime üksteise seljas ringi.süüühtt kõva. Peale tunde vastasin "Kääbiku " ära.
Kodus tegin natz raudvara siis passisin , saatsin ajalehe artikli ära ja avasasin ,et mul oli maili peale tulnud teaduskoolilt kiri. ma sain ülesanded kätte. Hakkasn kohe enesekontrolliülesandeid tegema. Peale neid kirjutasin siia.
Vahepeal kirjutas kadri mulle iseloomustuse:
Losing you is like living in a world with no air.
and I almost lost you...
So sweet. I mean it too . Väga kallis oled Kadri. Kui sa seda loed ,sis tea , et ma olen väga õnnelik, et kõik korras on jaa: Losing you is like living in a world with no air.
and I didn't lost you:) (LLL...)
Siis läks Liisu hulluks ja hakkas isloomustusi kirjutama. Oioi. Ja Liisu , kui sa seda loed, siis te, et sa oled lihtsalt super . niii kallis . väga tore. Hea sõprus meil kguaeg ülbitsedes ja üldse . Nii kallis oled. I don't wanna lose you.(LLL...)
Ja Ketis . Sa oled mulle väga vägaväga kallis and i don't wanna lose you! (LLL...)
Aga nüüd lõpetan . Varsti kirjutan vist suvest, kui emme mul klaviatuuri eest ei võta.

Aga tsau musid !

No comments:

Post a Comment

Followers